Gå til innhold

NyMaskin skal ha ny maskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har lest forumet her lenge men er litt usikker på endel ting. Har ikke noe klart budsjett å gå etter men syns at man bør få ytelse ut av kronene man hiver inn. Blir for det meste en spill maskin som jeg har tenkt å klokke når det trengs.

Handlekurv.

Jeg har allerede valgt ut ddr2 ram og vet hva hovedkort jeg skal ha hvis det blir ddr2. Men så har jeg lest litt forskjellig om x38 hovedkort med ddr3 ram. PCI-e 2.0 støtte høres bra ut men jeg vet ikke hva det menes med det, og om det er noen fordel. Har tenkt for meg ddr2/P35 eller ddr3/x38. Men så var det hovedkort. Der vet jeg at Gigabyte og Asus skal være bra men så har Abit fått mye skryt. Leser det ene i artikkler og noe annet på forum så det er ikke så lett å vite om det er verdt det. Jeg vil ikke ha ett hovedkort for fremtiden, for det må man skifte ved oppgradering nesten hver gang. Så hva skal jeg går for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...