Gå til innhold

Xbox for varm?


N_R

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en Xbox i helga og fikk modda den med Xecuter2 og en 120Gb Seagate Barracuda V.

 

Men når jeg overfører ting via ftp stopper den opp etterhvert..... Saken er JÆVLIG varm, så mulig det kan ha noe med saken å gjøre? Testa det såvidt i går, da gikk det helt greit å overføre ca 4 cd'er.... men nå tar den kvelden etter maks 200 MB. Kjøre JSRF fra hd'n lar seg heller ikke gjøre uten en reboot.

 

Meldingene jeg får ser typisk ut som dette:

 

150 Opening BINARY data connection for F:MP3_SLOWEagles - Desperado.mp3

STATUS:> Accepting connection: 10.0.0.60:1046

ERROR:> Can't write to data socket. Socket error = #10054.

 

Begynner seriøst å lure på om jeg har fått noen bad sectors på disken eller noe......

 

Tips til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk beskjed om å ikke velge for stor disk, helst ikke større enn 80gb, da varmeutviklingen ville bli for stor... Har også Executer2 og større disk, går helt fint.

 

Hvor står boksen, står den fritt på et gulv/bord, eller inne i en lukket stereobenk? Kan være en ide å gi bedre lufting på den måten.

 

Tsar

Lenke til kommentar

Ser ut som om jeg har løst problemet nå, dvs problemene. Først og fremst stoppet lange opplastinger, fx midt i en divx-film. Har gitt boksen litt mer "luft", ser ut som boksen har blitt litt mer stabil nå.

 

Men så ser det også ut som om ftp'en på Xbox'en ikke er særlig glad i bl.a. space og "lange" filnavn. Funker jo å rename alle divx'ene til kortere navn, men det er jo kriminelt plundrete!! #¤%!!!! :mad: Får bare håpe det kommer en nyere versjon som takler mine divx'er med lange navn... :-D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...