CellularDude Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Med min bruk varer det ca 4 dager, noe jeg ikke kan klage på Bruker vell wlan 15-20 min hver dag, sender 5 sms, ringer ca 10-15 min hver dag og tar et par-tre bilder. Det er jo absolutt godkjent!
Peppep Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Skrevet 30. desember 2007 (endret) Arrrr... Det var en stygg ripe/hakk i telefonen front av telefonen da jeg fikk den, så jeg må ringe MPX i morgen. :/ Er det noen som har erfaring med MPX-reklamasjoner, må jeg sende telefonen i retur til kontroll før jeg kan få tilsendt en ny? Håper jeg kan dokumentere det med bilde eller noe sånt for å få ordnet erstatning så raskt som mulig. Førsteinntrykket av telefonen er ellers kjempebra, tusen takk for anbefalinger. Byggekvaliteten er mye bedre enn på 6680'en. Endret 30. desember 2007 av Peppep
bidz Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Angående tastene til N82; Dersom du har store hender/tomler så er det bare å glemme denne telefonen. Den er fullstendig ubrukelig for meg i alle fall. Det er greit at tastene er små (som på f.eks SE T650i), men de sitter alt for tett i forhold til at de er så små. Jeg hadde i utgangspunktet bestemt meg for N82 men det er det bare å glemme... Så da må det enten bli N95 8GB, som jeg dessverre synes er litt vel "feit" - men som har helt OK taster, eller en annen telefon (noe jeg sliter med å finne... Ironisk nok er Motorola Razr2 V8 den beste telefonen jeg har hatt på veeeeldig lenge når det gjelder taster faktisk, helt genial telefon å bruke).
Peppep Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Skrevet 4. januar 2008 Jeg har store hender, og synes tastene er OK. De er ikke optimale, jeg hadde foretrukket dem større/"flatere", men det er en vanesak og jeg er allerede vant til dem etter en liten uke uten spesielt mye bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå