Gå til innhold

Hei! skal begynne lotro og trenger din hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei tenkte jeg skulle begynne og spille lotro.. har lagd en trial account og levla en Alv champion eller noe sånt til lvl 4..

Hvor mange levler er det i lotro?

og går det lang tid og levle opp til det høyeste?

og tror dere jeg liker det i forhold til wow? (har spilt en del wow)

trenger å få en del svar før jeg begynner og levle videre:)

takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei tenkte jeg skulle begynne og spille lotro.. har lagd en trial account og levla en Alv champion eller noe sånt til lvl 4..

Hvor mange levler er det i lotro?

50

og går det lang tid og levle opp til det høyeste?
Vet ikke, jeg er lvl 45 og har spilt i ca 3 mnd, men har ikke peiling på hvor mange timer jeg har lagt inn. Jeg har hatt lite fokus på lvl i Lotro, fordi det har vært bra balansert og god fremdrift. Flere ganger så har jeg gått opp ett lvl uten å merke det ;)

og tror dere jeg liker det i forhold til wow? (har spilt en del wow)
Er veldig like spill, så det kommer ann på personlige preferanser (hva du liker).

trenger å få en del svar før jeg begynner og levle videre:)
Det får det ved å lese igjennom trådene på dette forumet, det meste du spørr om her er sikkert besvart opp til flere ganger.
Skrevet

ja det er en god del tråder som er helt like, akkurat det samme spørsmålet der alle spørsmålene har blitt grundig besvart :) så bare ta en titt noen poster nedover så finner du svar på det meste...

• 4 uker senere...
Skrevet

/played for å se hvor lenge du ar spilt. Over to uker her, lvl 42. Fikk spillet tre dager etter lansering (dvs. slutten av 2006). Har ikke spilt hele tiden da, lange tider jeg ikke spilte o.l. Derfor jeg ikke har nådd opp for lenge siden. Desuten går jeg ofte rundt og bare snakker med folk når jeg er online :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...