Gå til innhold

Toshiba 37X3030DG - Bedre TV i samme prisklasse?


Gjest medlem-75284

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-75284

Hei..

 

Jeg tror jeg skal kjøpe meg en TV snart og jeg har sett litt rundt og funnet Toshiba 37X3030DG, den har fått gode karakterer i tester og har en veldig fin pris.

 

TV'en skal brukes til PS3 og tilkobling til PC.

 

Det jeg lurer på er om noen vet om en TV som er bedre enn Toshiba 37X3030DG til den prisen, den beste prisen jeg har funnet er hos Pixmania til 8120 Kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke ut som om det er noen konkurenter i den prisklassen. Har selv 37X3000PG. 37X3000PG er samme modell som 37X3030DG, men den er beregnet for det norske markedet. X3030dg har digital mottaker som ikke kan brukes i norge da vi får Mpeg4 format.

 

Er veldig fornøyd med tven min! Knviskarpe bilder, veldig bra farger og flott bildekvalitet. Bruker ps3 koblet til via en Hdmi kabel!

 

Er dog litt skeptisk til Pixmania, hørt en del negativt om butikken.

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

Har også tenkt til å kjøpe tv og koble til ps3, så på nesten samme modell bare i 42 tommer. (http://www.toshibatec-tnd.com/page.html?cid=2129&pid=834)

 

Men han jeg snakka med som driver med tv sa at playstation var veldig sær og trivdes best sammen med sony tv. Han sa at der det var lyst var det alt for lyst og der det var mørkt var det alt for mørkt på toshibaen. noen som har lagt merke til det?

 

Sony tester jo sine produkter opp mot andre sony produkter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...