Gå til innhold

Crysis: Står fast i 2. seksjon


Anbefalte innlegg

Står fast i "Recovery"

Har befriff arkeologen som er fanget inne i skolen, sprengt tanksene med rocket launcher, så får jeg beskjed om å redde giselet som er fanget et eller annet sted i bygda der. Jeg går til den grønne prikken, men det er ingenting der?

Eneste som er der er en radio, når jeg trykker "use" på den så suser det i radioen, men skjer ikke noe mer.

Jeg har drept alle fiendene og finkjemma hele området.. Finner ingenting. Prøvd å loade en tidligere savefil og sprengt tanksene på nytt men skjer akkuratt det samme.

Fant en walkthrough som sier jeg skal gå til vannfossen etter at tanksene er sprengt, så loades neste kapittel. Når jeg går til fossen skjer det ingenting. Og den grønne pila peker meg til den grønne prikken som er midt i den bygningen hvor man finner den accuracy rifla. Der det er en vannfontene på utsida.

Noen som kan hjelpe meg?

Endret av Bimmerlars
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter det tar du bare ut tenksene og går til rådhuset, til de sier at du kan gå videre til den fossen, som du hopper opp på siden avog bare går videre innover.

 

Hvet ikke noe annet du skal gjøre der.

Er rådhuset den bygningen med et stort bilde på ene veggen inne?

Blir frustrert av det greiene her. Typisk at det er en bug også må jeg begynne på nytt..

Lenke til kommentar
Rådhuset er det huset med en del folk inne i, og det er bor og sandsekker forand en dobel dør.

Da snakker vi om samme bygning!:)

Men det er ingenting inni der. Drept alle folka som var der. Får ingen videre beskjeder.

Hoppa oss ved siden av fossen og der var det flere fiender. Ligger en fryst mann i skauen der.

Men jeg får liksom ingen beskjeder, og den grønne pila peker meg tilbake mot rådhuset...

Endret av Bimmerlars
Lenke til kommentar
Hoppa oss ved siden av fossen og der var det flere fiender. Ligger en fryst mann i skauen der.
Ja, da er du på riktig vei. Dra lenger inn i skauen og du skal møte på "Prophet" og en hule. Hvis ikke du møter han så er det antakelig en bug ja. Skal sies at jeg ikke møtte på noen bugs overhodet når jeg spilte. :/

Jeg bare fortsatte til jeg kom til hula. Møtte ikke Prophet, men loada nytt kapittel og alt ser ut til å virke nå. Kom film med prophet og en alien som tok han med seg.

Bug ja..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...