Gå til innhold

Trenger litt hjelp


SimonLANO

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har et Asus A8NE-FM, nForce4, Socket-939, Bulk m-ATX, S-ATA, Firewire, Raid, PCI-Ex16 Hovedkort i pcen min.. Og har tenkt til og kjøpe en ny prossesor.. Det står at den støtter: Athlon 64, Athlon 64 FX..

Er det noe forskjell på Amd Athlon 64 X2? Støtter Korte det? Trenger kjapt svar.. montering av prossesor vet jeg hvordan jeg gjør :p

 

Hovedkort: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=30895...led#ProductTabs

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Trikset" er at det er socket 939, CPU til det begynner og bli sjeldne og dyre, prisguiden på S939, det er omtrent ingen i butikkene rundt forbi....

Alle S939 hos NetShop :D PS har like mange Komplett har ingen nå..

 

Et AM2 hovedkort i størrelse med det du har koster i snitt rundt 450-700,- og AM2 CPU under 2700MHz koster under 1.000,- - må vel og bytte til DDR2 RAM, men den "koster ingenting" for tida, 2Gb "dualchannel" pakker i OK kvalitet rundt 4 - 500,-

 

Med det gode utvalget i 939 prosessorer er vel en overgang "oppover" det eneste som er fornuftig, meiner eg, gikk fra S939 til AM2+ til jul.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...