Wolverin Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Har en maskin med Windows XP Home med service pack 2. Maskinen har et ATI 9600 Atlantis skjermkort med 256 mb minne, et realtek innebygget lydkort på hovedkortet. Spillet krever: Processor – 1.6 GHz or faster Memory – 256 MB RAM Hard Drive – 5 GB DVD Drive - 10 SPEED Video Card - 32MB* Sound Card - DirectX 9.0c compatible DirectX - Version 9.0c Input - Keyboard, Mouse or dual analogue gamepad *Supported chipsets: NVIDIA GeForce2 or greater; ATI Radeon 7000 or greater. Får opp følgende feilmelding når spillet skal starte opp: "kompileringsfeil på emulerings programmvare", også skjer det ikke noe etter man trykker på "OK" knappen. Første tanken var at det var skjermkort drivere som var for gamle, disse var fra 2005. Lastet derfor ned siste driver fra ati sin hjemmeside, og har nå en driver signert 05.12.2007. Samme er det samme, feilmeldingen kommer når jeg forsøker å starte spillet. Neste jeg tenkte det kunne være er lydkort drivere, så skal forsøke å laste ned nye der litt senere i kveld. Driveren er fra 2003, og det er jo en stund siden nå. hehe.. Er det noe annet jeg bør forsøke på? Noen som har vært borti det samme før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå