Gå til innhold

Problem med installasjon av Sims-komplett samling

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg prøver å installere dette spillet som består av 4 cd'er. Men når jeg kommer til der jeg skifter til cd 2 stopper det opp og jeg får bare opp mappeinnhold på CD-en som består av en set up fil. Den inneholder en .rar fil og en .iff fil. Men det går ikke an å pakke ut .rar fila og dette burde vel installasjonsprogrammet tatt seg av selv. Hva gjør jeg nå? Må jeg oppgradere firmware på cd-rom stasjonen? Hope not...

Endret av maibritt
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg prøver å installere dette spillet som består av 4 cd'er. Men når jeg kommer til der jeg skifter til cd 2 stopper det opp og jeg får bare opp mappeinnhold på CD-en som består av en set up fil. Den inneholder en .rar fil og en .iff fil. Men det går ikke an å pakke ut .rar fila og dette burde vel installasjonsprogrammet tatt seg av selv. Hva gjør jeg nå? Må jeg oppgradere firmware på cd-rom stasjonen? Hope not...

Her er feilmeldinga som dukker opp: E:\setup\data3.cab:The archive is either in unknown format or damaged.

Har prøvd å laste ned ny driver uten at det hjalp.

Skrevet

Fant ut av det. Man måtte bare la cd-rom platene stå i til tross for feilmeldinger, så installerte det seg selv.

Så lærte man noe nytt å dag og.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...