Gå til innhold

SMSproblem med Netcom


Anbefalte innlegg

Har problemer med å motta meldinger med trelefonen, eller det tar bare jævlig lang tid for jeg mottar. Gjerne over en time senere. Noen ganger mister jeg kontakt med nettet og må slå av telefonen for at jeg skal få mulighet for noe annet en nødanrop, dvs at jeg har full dekning men står at jeg har mistet kontakt med oppratøren. Telefonen er en relativt ny K530i. Noen som hvet hva som kan være galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv SIMkortet i en annen telefon og se om du har samme problem da. Det høres ut som om problemet ligger på telefonen din.

Akuratt prøvd det, ser ikke ut som det hjalp.

Bruker du et gammelt simkort? Simkort skal helst byttes ut hvert andre år etter det jeg har hørt rundt om kring.

Lenke til kommentar
Bruker du et gammelt simkort? Simkort skal helst byttes ut hvert andre år etter det jeg har hørt rundt om kring.

Det har neppe noe å si i dette tilfellet.

Men det er ingen grunn til å bytte simkort så ofte. Simkort byttes når det introduseres nyere teknologi (3G). I noen tilfeller dersom man bytter fra en svært gammel til helt ny telefon.

Ellers trenger du ikke bytte simkort med mindre det er ødelagt eller at operatøren din ber deg om det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...