knegg Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Har probleme med at eg ikkje kan av-innstalere Oblivion, prøvde frå betasoft mappa i programmfiler, prøvde setup.exe inni DVD-en(der ville den innstallere oblivion på nytt) og alle andre ikon som eg kom over har eg ikkje fått til. skal eg slette det manuelt, eller finst det eit triks for ditte ps. det ligge ikkje i windows sin legg til fjern programmer liste heller. skal kansje ikkje det heller
MiSP Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Spillet skal absolutt ligge i "Legg til/gjern programmer", så her er noe veldig galt. Men vi må nok ha mer informasjon om vi skal kunne hjelpe deg -- du har nå sagt at det ikke fungerer, men hva er det egentlig som skjer? Får du en feilmelding? I så fall må du si hva som står der. Ettersom den vil installere Oblivion på nytt når du kjører Setup.exe, så vil jeg tro at det er trøbbel i registeret. I så fall er det kanskje best å reinstallere det, for så å avinstallere det igjen. Hvis ditt eneste mål nå er å få det vekk, så er nok dette den raskeste løsningen.
knegg Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Skrevet 25. desember 2007 (endret) bra du pirker på meg sjå no; eg skal av-innstallere og innstalere spelet på nytt fordi det er fucka pga mods. og med utforsk på DVD-en vil den berre installere spelet på nytt, får ikkje opp valg om man vil slette. Endret 25. desember 2007 av knegg
Triggers Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Bare slett hele Oblivion mappa, som bruker du ett program som CCleaner og renser i registeret ditt Da er det bare å installere på nytt.
knegg Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Skrevet 26. desember 2007 faen er pointet med CCleaner? for oblivion?? lasta ned er klar til bruk men er skeptisk til ditta styre
MiSP Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Det enkleste er, uten tvil, å reinstallere for så å avinstallere. Unnagjort på noen minutter, og da er alt som det skal. Etter du har avinstallert spillet på ordentlig måte kan du slette Oblivion-mappen (for mods og andre filer du har lagt til blir ikke automatisk fjernet).
Triggers Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Pointe med CCleaner er å fjerne oblivion-greine i registeret, sånn at du bare kan installere på nytt...
MiSP Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Pointe med CCleaner er å fjerne oblivion-greine i registeret, sånn at du bare kan installere på nytt... Trådstarter har jo sagt at han får spørsmål om å reinstallere når han kjører installasjonen fra CD-en, altså er ikke registeret et problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå