Gå til innhold

TES: kan ikkje av-innstalere Oblivion

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har probleme med at eg ikkje kan av-innstalere Oblivion, prøvde frå betasoft mappa i programmfiler, prøvde setup.exe inni DVD-en(der ville den innstallere oblivion på nytt)

og alle andre ikon som eg kom over har eg ikkje fått til.

skal eg slette det manuelt, eller finst det eit triks for ditte

ps. det ligge ikkje i windows sin legg til fjern programmer liste heller. skal kansje ikkje det heller :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spillet skal absolutt ligge i "Legg til/gjern programmer", så her er noe veldig galt. Men vi må nok ha mer informasjon om vi skal kunne hjelpe deg -- du har nå sagt at det ikke fungerer, men hva er det egentlig som skjer? Får du en feilmelding? I så fall må du si hva som står der. :)

Ettersom den vil installere Oblivion på nytt når du kjører Setup.exe, så vil jeg tro at det er trøbbel i registeret. I så fall er det kanskje best å reinstallere det, for så å avinstallere det igjen. Hvis ditt eneste mål nå er å få det vekk, så er nok dette den raskeste løsningen.

Skrevet (endret)

bra du pirker på meg :D

sjå no;

post-101671-1198608400_thumb.jpg

eg skal av-innstallere og innstalere spelet på nytt fordi det er fucka pga mods.

og med utforsk på DVD-en vil den berre installere spelet på nytt, får ikkje opp valg om man vil slette.

Endret av knegg
Skrevet

Det enkleste er, uten tvil, å reinstallere for så å avinstallere. Unnagjort på noen minutter, og da er alt som det skal. :) Etter du har avinstallert spillet på ordentlig måte kan du slette Oblivion-mappen (for mods og andre filer du har lagt til blir ikke automatisk fjernet).

Skrevet
Pointe med CCleaner er å fjerne oblivion-greine i registeret, sånn at du bare kan installere på nytt...

Trådstarter har jo sagt at han får spørsmål om å reinstallere når han kjører installasjonen fra CD-en, altså er ikke registeret et problem. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...