dreadlord531 Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 (endret) Hei! Jeg fikk i kveld en veldig fin 22" tommers Asus VW222 lcd-skjerm. På manualen og på prisguide.no står det det skal være DVI og D-sub, men det er ingen DVI-utgang på skjermen Den ble kjøpt ifra www.pixmania.no.Skjermkortet mitt har DVI-utgang, så jeg bruker en omformer for D-sub på skjermen, men jeg har hørt at DVI skal være bedre!? Så skal jeg gidde og sende den i retur og klage eller klare meg med omformer og D-sub? God jul! MvH Glaurung Endret 24. desember 2007 av Glaurung
pstub Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Heisann! VW222 har bare D-SUB, om du vil ha DVI må du opp på MW221U. V står for Value-Line og M står for Mainstream. Value har bare D-Sub. Om ikke du skal spille av HD-DVD og Blu-ray DVD-er med HDCP kryptering tror jeg ikke at du kommer til å merke noe særlig forskjell på DVI og D-SUB. Fortsatt god jul!
dreadlord531 Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Skrevet 25. desember 2007 Javel Så det vil ikke bli noen grafikk forskjell når jeg spiller spill i høye oppløsninger osv ?
PerUlv2 Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Det blir litt dårligere bilde med analog vga sammenlignet med DVI, men må du bruke dvi-analog overgang så blir bildet betydelig dårligere - det er i alle fall min erfaring.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Kan være ganske mye forskjel fra skjerm til skjerm. Er vel først og fremst fargene som blir litt mer blasse enn med DVI. Men det er nok ikke noe stor forskjell til at det blir et problem.
Flimzes Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 VW222U Har DVI inngang, jeg har en sånn, og kjenner et par som har den, alle har de DVI. Om din skjerm heter VW222U så har pixmania solgt deg en billig kopi. Forøvrig hadde jeg aldri kjøpt noe på pixmania.
dreadlord531 Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Skrevet 25. desember 2007 Min hadde ingen U. Men det går nok greit, det er ihvertfall bedre enn min gamle 17 CRT-skjerm som jeg brukte før jeg fikk denne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå