Gå til innhold

Mangler DVI-utgang på Asus VW222 som jeg fikk i julegaven!

dreadlord531

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg fikk i kveld en veldig fin 22" tommers Asus VW222 lcd-skjerm.

På manualen og på prisguide.no står det det skal være DVI og D-sub, men det er ingen DVI-utgang på skjermen :(

Den ble kjøpt ifra www.pixmania.no.Skjermkortet mitt har DVI-utgang, så jeg bruker en omformer for D-sub på skjermen, men jeg har hørt at DVI skal være bedre!?

Så skal jeg gidde og sende den i retur og klage eller klare meg med omformer og D-sub?

God jul!

MvH Glaurung

Endret av Glaurung
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

VW222 har bare D-SUB, om du vil ha DVI må du opp på MW221U. V står for Value-Line og M står for Mainstream. Value har bare D-Sub. Om ikke du skal spille av HD-DVD og Blu-ray DVD-er med HDCP kryptering tror jeg ikke at du kommer til å merke noe særlig forskjell på DVI og D-SUB.

Fortsatt god jul!

Skrevet

Det blir litt dårligere bilde med analog vga sammenlignet med DVI, men må du bruke dvi-analog overgang så blir bildet betydelig dårligere - det er i alle fall min erfaring.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Kan være ganske mye forskjel fra skjerm til skjerm. Er vel først og fremst fargene som blir litt mer blasse enn med DVI.

Men det er nok ikke noe stor forskjell til at det blir et problem.

Skrevet

VW222U Har DVI inngang, jeg har en sånn, og kjenner et par som har den, alle har de DVI.

Om din skjerm heter VW222U så har pixmania solgt deg en billig kopi.

Forøvrig hadde jeg aldri kjøpt noe på pixmania.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...