Chubbyoslo Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 For ett par dager siden oppdaget jeg at det var en glippe i skjermen. Da jeg lukket skjermen ble det bare verre. Pcen har aldri vært mistet i gulvet eller blitt brutalt behandlet. Er bare jeg som bruker den så det er ingen andre som kan ha gjort noe. Sånn ser det ut. Regner med det kun er 1 år garanti så servicen blir nok ikke billig. Pcen ble kjøpt på Netshop 23.12.06 og er en HP DV9048
8ball Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 (endret) I følge forbrukerkjøpsloven eller noe slikt, så har du 2 eller 5 års reklamasjons rett! Så den ville jeg fått fikset på garantien. Ingen norske butikker har lov til å selge varer med mindre garanti enn dette, selv om de alle prøver på det. Så opplys de om dette så tror jeg det går bra. Om ikke så er det bare å få hjelp fra forbrukerombud eller lignende. En liten side du bør se på Forbrukerombudet - garanti Endret 24. desember 2007 av 8ball
Duqe Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Helt enig med 8ball, inge vits å fikse det hvis det bare blir verre, benytt garantien og du er sikra ny skjerm.
danfuruvarp Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 ser at dette er en hp dv serie, har du prøvd å presse den sammen igjen? for den istter med klips nemlig. jvet dette siden jeg nettopp har byttet panel i en liknende pc...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå