Gå til innhold

Det dummeste/morsomste du har gjort!


Helpel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

denne var vrien!

Jeg har en fiks ting, som gjør at jeg fortrenger slike (heldigvis!), men noe jeg husker, var i starten av skoleåret, da jeg stod ved kantina med 2 brødskiver på et fat. Jeg var litt uoppmerksom og ble skumplet, og der strakk jeg selvfølgelig hånden den mot bordet for å støtte meg opp litt, det jeg ikke visste var at "bordet" jeg strakte hånden mot, var kanten av fatet som uheldigvis stakk litt for langt ut.

 

Så der stod jeg, og 2 brødskiver fløg pent ut i luften.

Fatet tok jeg med en gang før det nådde bakken, den ene brødskiva (brødskive 1) som var lengst nede mot bakken slo jeg opp i luften, mens jeg strakte samme hånden mot brødskive nr 2. Brødskive 1, fanget jeg med fatet pent og fint.

 

Dette skjedd i løpet av 5-6 sekund, og vennene mine som stod rundt mej holdt på å flire seg ihjel.

 

 

Dette var vel noe av det mest komiske den siste tiden.

 

 

 

Muligens bare slått av den gangen jeg hadde 2 brukkede hender.

Første gangen er såpass pinlig at det snakker vi ikke om. La oss si selvskading som følge av høy aggresjon

Andre gangen hadde jeg knust en del av handleddet med ryggraden min (som er veldig tydelig).

Da jeg kom på sykehuset fikk jeg høre; "Det kunne vært verre. Tenk om du hadde 2 BRUKKEDE HENDER! HAHAHA"

Så dro jeg fram høyrehånda som det først hadde gått ut over.

 

Tror legen hadde en veldig morsom dag den dagen!

Lenke til kommentar

nja det dummeste jeg noen gang har gjort..må vell gå som det flaueste også... var ikke så erfaren med jentene:P var da ei jente som jeg hold på og få noe på gang med. jeg kunne ingen ting om jenter. så en dag på vei hjem fra skolen spurte jeg om ho kunne vente.

samtalen gikk som dette her:P

jente: hva er det?

meg(flau som faen har ingen annelse om hva jeg gjør): kan jeg få lov til og kysse deg?

jente: nei dessverre.

meg: ok(med et veldig forvirra ansiktsutrykk:P)

 

det var første og siste gang jeg har blitt avslått:P var ikke så veldig gøy opplevelse:p men i ettertid litt morsomt og tenke på hvor dum jeg var:P

Lenke til kommentar

Tja, våknet forrige søndag med en nedspammet innboks på mobilen min. Er fra mesteparten av jentene fra telefonlisten - og mesteparten av disse igjen var ganske forbannet på meg. Hmm *sjekke sendte meldinger*

 

"Duh, jeg må nesten spørre: skulle vi knulle eller var det bare flørt?"

 

Jeg husker ikke å ha sendt den, men den gikk da som sagt til nesten alle kvinnelige på telefonlisten min. Jeg kan se for meg at jeg har skrevet det som en spøk, flirt meg halvt i hjel når jeg sendte den og sovnet av med en gang etterpå!

 

 

 

 

 

 

Dummeste jeg har gjort var når jeg "tillot" å bli kysset i fylla. 1 usikkert forhold + 1l vodka = happyfuntime! Ble vel kyssa 3 sekunder for lenge til at det bare var et sånn "hei-du-er-søt-kyss-på-kinnet/munnen".

Lenke til kommentar

Den ganger jackass var så jævla hått.

 

jeg og noen kompiser skulle lage film, det endte opp med 2 filmer, ganske mye heftige ting der, som for eks full sprang etterfulgt av ''flykick'' rett i brystakssa på hverandre.

 

Ellers var det jo den gangen jeg og en kompis hadde en gammel bil som vi crossa i skogen med.. Det tok litt av, og endte med at jeg lå på taket i 50 km/t, hvor han da svingte fra side til side og jeg falt av! :D Traff bakken og rulla med, kom unna det med en latterkrampe og noen skrubbsår.

 

Jeg har egentlig vært en villstyring sotre deler av mitt liv, men har til dags dato ikke knekt et bein i kroppen. Tine melk ftw!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Dro ned buksa på en svær fyr midt i skolegården mens alle sto irundt.. Trusa ble med også. Ble sendt hjem og husarrest i en måned, og på toppen av det hele - Ikke noe pc eller tv. Fikk lest mange bøker tho,,

Lenke til kommentar
Tja, våknet forrige søndag med en nedspammet innboks på mobilen min. Er fra mesteparten av jentene fra telefonlisten - og mesteparten av disse igjen var ganske forbannet på meg. Hmm *sjekke sendte meldinger*

 

"Duh, jeg må nesten spørre: skulle vi knulle eller var det bare flørt?"

 

Jeg husker ikke å ha sendt den, men den gikk da som sagt til nesten alle kvinnelige på telefonlisten min. Jeg kan se for meg at jeg har skrevet det som en spøk, flirt meg halvt i hjel når jeg sendte den og sovnet av med en gang etterpå!

 

Haha så sinnsykt morsomt!

Burdte nesten ha postet noen av svarene du fikk av dem også,

Lenke til kommentar

gikk med VG rundt til folk på søndags morgen på vinteren. Jeg gikk forbi en fotballbane, der det kom en fotball mot meg. De som eide fotballen kom løpende etter ballen, men jeg tenkte å være snill og sparke den bort til dem. Jeg sparket, samtidig som jeg falt bakover på ryggen/hodet først. Jeg mista pusten i sikkert 30 sekund, og folka som eide ballen så bare dumt på meg ;)

Lenke til kommentar

Har ikke fingre til å gå i detalj, men jeg har oppnådd følgende:

 

x Ødelagt keyboardet mitt

x Ødelagt gitaren min

x Forsovet meg til en konsert med omtrent halvannen time. Jeg er vokalist

x Fått mora til ex-trommisen til å tro at jeg slår ungen hennes på fire år

x Fått meg og broren min strandet i vei-helvetet nord for Oslo

x Fylt på kontantkortet til en kamerat på min telefon

x Kalt en venn for neger mens det satt mange rundt meg

x Falt ned fra et tak etter å ha sittet der i en time (høydeskrekk+ingen stige=jeeeh)

x Satt fyr på matteboka til sidemannen i timen

x Satt fyr på håret til hun foran meg (fyrstikkraketter ftw)

x Kommet hjem sørpe full klokka sju på dagen og skyldte på noen andre

x Kastet boller og drops fra fjerdeetasje i Farmandsstredet i Tønsberg

x Hatt en bil etter meg i tre kvarter fordi jeg og en kamerat heiv snøball på den

x Hatt en annen en i en halvime fordi vi la juletrær ut i veien. Forrige uke.

 

Er så utrolig mye mer. Og ja, det var dumMESTE, dere kan velge selv hva som er dummest :p Jeg klarer ikke.

 

Edit:

"typo"

Endret av Gneldre
Lenke til kommentar
Har ikke fingre til å gå i detalj, men jeg har oppnådd følgende:

 

o

x Fylt på kontantkortet til en kamerat på min telefon

Seriøst? dette er ganske alvorlig

x Kalt en venn for neger mens det satt mange rundt meg

WOAH

x Falt ned fra et tak etter å ha sittet der i en time (høydeskrekk+ingen stige=jeeeh)

Såpass ja sykt

x Kommet hjem sørpe full klokka sju på dagen og skyldte på noen andre

Skylde på noen andre shit as. klokka 7 på morgen eller kvelden?

x Kastet boller og drops fra fjerdeetasje i Farmandsstredet i Tønsberg

Stakkars de som fikk en bolle i hodet. HAHAHA

x Hatt en bil etter meg i tre kvarter fordi jeg og en kamerat heiv snøball på den

Hadde politibil etter meg og noen andre fordi vi kasta egg på den. SÅ tok politibilen og løp etter oss(de inni)

x Hatt en annen en i en halvime fordi vi la juletrær ut i veien. Forrige uke.

Såpass ja, vi la vel spanske ryttere i veien.

Konklusjon: Repeat life - with action.

 

En historie:

Engang vi dro til Gaustad og kasta snøballer på vinduer og biler og sånt så tok politiet oss etter en litt morsom jakt.

Så sa politimannen: " Dere kødder ikke i mitt distrikt, her bestemmer jeg" eller noe

Vi: Ja Gaustad er ditt sted der hører du hjemme.

hahahaha (De som ikke forsto det: Gaustad sinnsykehus ligger der)

Uansett da dette var bare en liten morsom historie.

 

Jeg tør ikke si de verste her as!

 

Edit:

"typo"

Lenke til kommentar

jeg skulle tulle med venninna mi på kino, så gikk jeg en tur på do. da jeg kom tilbake, skulle jeg tulle litt, så jeg satte meg på fanget hennes. så fikk jeg et "hva faen?" rett opp i trynet mitt, og merka at den stemmen kjente jeg ikke igjen. ja, jeg satte meg på fanget til en eller annen ukjent. fy faen på flaut :p

venninna mi hadde så vondt i magen av latter etterpå. tror ikke jeg har ledd så jævlig jeg heller ;p

Endret av WIP-Slettes-Gh79d3mO
Lenke til kommentar
jeg skulle tulle med venninna mi på kino, så gikk jeg en tur på do. da jeg kom tilbake, skulle jeg tulle litt, så jeg satte meg på fanget hennes. så fikk jeg et "hva faen?" rett opp i trynet mitt, og merka at den stemmen kjente jeg ikke igjen. ja, jeg satte meg på fanget til en eller annen ukjent. fy faen på flaut :p

venninna mi hadde så vondt i magen av latter etterpå. tror ikke jeg har ledd så jævlig jeg heller ;p

Var det DEG?! Wtf, verden er ikke stor!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...