manna420 Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Hei Har hatt problemer med min Cybercom MD95072 i lenge men nå er jeg i en situasjon der jeg ikke får brukt den i det hele tatt. Pleide å ha problemer med den under oppstart der den ikke ville starte opp. Klarte å løse dette problemet ved å starte maskinen på nytt flere ganger til den kom inn i windows uten å vite hva som egentlig foråsaket det. Nå hjelper det ikke å starte pcen på nytt gjentatte ganger. Det eneste jeg ser er det svarte skjermen og hører vifta på processoren øke hastigheten. Prøvd å boote pcen med cden uten at det hjelper. Kan heller ikke starte maskinen uten å ha den tilkoblet laderen da min batteri av en eller annen grunn har slutta å lade. Bytta også rammen på pcen for 6 måneder siden og trodde kansje det var årsaken men hjalp ikke ved å bytte rammen til det gamle. Så konklusjonen jeg kommer opp med er at det har skjedd noe fysisk med hovedkortet med mindre dere kommer opp med litt idear om hva det kunne være og eventuelt en løsning på det. På forhånd takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå