Aizen Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 (endret) Har hørt om direct 2 drive men står at det bare er for folk i us? Noen som vet om en plass som jeg kan bruke her i norge, for jeg har så veldigt lyst å ha ett spill til jul liksom:( Svar fort, trenger nå! Endret 22. desember 2007 av Aizen
Snorre Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 (endret) For å svare på spørsmålet ditt. Hvis det står at de kun selger til innbyggere i USA så må du nesten gå ut fra at de ikke lyger. www.gamersgate.com selger digitale kopier til Norge mener jeg å huske. Så prøv dem! Endret 22. desember 2007 av Snorre
Kharan Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 www.steampowered.com er også en god side å kjøpe spill gjennom.
Xzii Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Kom over denne tråden da jeg dreiv å leita etter direct2drive (huska ikke navnet). Jeg har kjøpt flere spill derfra, senest i sommer. Mulig de har endret reglene fra da, men det gikk i alle fall fint for meg å betale med visa/mastercard og laste ned spillet med god hastighet.
Vemund Veien Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Det varierar frå spel til spel kvar D2D har lov å distribuere. Enkelte spel kan ein kjøpe i Noreg, andre er eksklusivt for USA (eller andre stader.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå