Gå til innhold

Creative I-Trigue L3800 IR 2.1 VS Logitech X-540


Anbefalte innlegg

Okei. Jeg trenger nye høytalere. Jeg har ikke veldig store krav, og prisen går rundt 1000. Jeg er åpen for forslag, men de 2 jeg har sett mest på er:

 

Creative I-Trigue L3800

Logitech X540

 

Jeg trenger ikke surround egentlig. Jeg skal ha de til normal PC bruk, dvs, en del musikk, litt film og spilling. Ganske allround egentlig med andre ord. Det jeg derimot ønsker er å ha muligheten til å plugge inn headset på kontrollen. Annet enn det er ting ganske åpent.

Kom gjerne med forslag på andre systemer om dere mener de to jeg har sett på er elendige greier. Bortsett fra det ønsker jeg egentlig å få vite om noen har meninger om disse 2, eventuellt hvordan det er opp mot hverandre.

 

På forhånd takk til alle som tar seg tiden til å dele meningene sine om dette med meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt Creative I-Trigue L3800 i ca et år. Det er et helt greit lydsystem, men det var egentlig bare én grunn til at jeg kjøpte den; subwooferen var den minste jeg fant, og jeg skulle ha den under et hjørnebord som ikke hadde plass til noen andre enkle høytalersystem jeg fant. PS! Jeg har primært benyttet høytalerne til musikk.

 

Er designen av høytalerne viktig for deg, er Creative-høytalerne sikkert OK, men jeg - som har betydelig redusert hørsel - merket en markant forskjell på Creative-høytalerne og Logitech Z-2300 200W 2.1 i butikken. Z-2300 var betydelig bedre.

Dessverre fikk ikke sistnevnte plass under hjørnebordet...

 

Jeg har vel egentlig et enkelt tips til deg; ikke kjøp noe lydsystem uten å ha sammenlignet dem. Du bør oppleve den før du kjøper. X540 har jeg ingen kjennskap til.

 

Lykke til med kjøp og godt nytt år!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...