Gå til innhold

Har "moddet" musa (bilder)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pent.

Men blir den like presis?

Har sett flere som har gjort dette, og de fleste opplevde at musen ble mindre presis, fordi LEDene ikke er lyskraftige nok..

Hva slags LED bruker du?

 

5 mm högintensiv blå lysdiod, 110106,

 

Ljusintensitet vid IF=20mA mcd 2700.

 

denne LED'n koster 45 og vanlige led koster 19. så jeg vil tru min er bra nok :D

Lenke til kommentar

Stilig!

 

Hvilken mus er det?

 

Min er ihvertfall en "Logitech Pilot Wheel Mouse Optical".

 

Var dette en vanskelig mod?

Kunne tenkt meg å gjøre dette selv, med min DualOptical.

Hadde jo vært tøft med både rød og blå samtidig :)

 

Det var ikke akkurat noe vanskelig, bare å lodde ut den gamle dioden, ta den ut av "plast hylsteret" den sitter i, og sette inn den nye. Eneste problemet var at den gamle dioden satt j***** hardt fast i "plast hylsteret", men det er jo ikke sikkert det gjelder for DualOptical musa.

Lenke til kommentar

Tøff mod må jeg si!

 

Mens vi er inne på emnet: Er det noen som har skrudd opp ei MX300 ? Jeg har prøvd med mi, men fant bare en skrue. Når denne var skrudd ut, satt musa fremdeles sammen i front. Jeg finner ikke ut hvordan jeg kan få topp og bunndekslet fra hverandre, men vil ikke bryte i frykt for å knekke hele skiten!

Noen som har prøvd dette, og kan forklare meg hvordan jeg kan få gjort dette. 8)

Lenke til kommentar
Tøff mod må jeg si!

 

Mens vi er inne på emnet: Er det noen som har skrudd opp ei MX300 ? Jeg har prøvd med mi, men fant bare en skrue. Når denne var skrudd ut, satt musa fremdeles sammen i front. Jeg finner ikke ut hvordan jeg kan få topp og bunndekslet fra hverandre, men vil ikke bryte i frykt for å knekke hele skiten!

Noen som har prøvd dette, og kan forklare meg hvordan jeg kan få gjort dette.  8)

 

Jeg vil anta du må sprette av noen pads eller klistremerker på undersiden først. Da skal normalt noen skruer åpenbare seg :)

 

Tips: Bruk varme hvis du skal rive av slike klistremerker, da løsner de av seg selv, og du kan klare og lure musa i sammen uten og fucke garantien :)

Lenke til kommentar

Fikk det til nå - tok av klistremerket, men det var ikke .no skrue der.. Så jeg brukte litt makt, og der glei topp og bunn fra hverandre.

Kikka litt inni, og jeg vet ikke helt om jeg skal begynne med å skifte LED...

For hvis jeg fu**er det opp, må jeg kjøpe nu mus :-? Vet ikke om jeg har skills nok til å begynne med dette, men jaja.. Får se... 8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...