Gå til innhold

Oppgradering. PSU og RAM spm.


Anbefalte innlegg

Har satt sammen et system som jeg tenker å putte inn i det kabinettet jeg nå har, og bruke HDD og DVD brenner O.L.

 

Oppgradering.

Har en 460W PSU, holder denne til systemet over?

 

Burde jeg gå for 2 eller 4 GB ram? Har hørt litt forskjellig om Vista 64 bit.

 

Kommer nok til å spille en del Supreme Commander, men velger 2 kjerne i stede for 4 kjerne siden jeg også spiller litt forskjellig annet.

 

Ser dette ut som et "vinner-system"?

 

Er BTW ihuga ATI fan (av grunn uvisst), så 8800 kort er ikke aktuelt..

Endret av keitran
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du har lyst på vinner system så kjøp dette

 

8800 utra xxx

asus formula maximum

4gb med ocz pc14400 på 1800Mhz

silverstone strømforsyner på 1200watt

enten kjøpe raptor disk eller kjøre SCSI disker på 15.000 rpm

Intel Core 2 Extreme QX9770

 

NB: kjøp med mye bra kjøling

 

Noe av det mest usaklige jeg har sett hittil. Om du ikke har noe å komme med som kan hjelpe trådstarter så får du holde det for deg selv.

 

Til trådstarter:

 

Jeg er skeptisk til hvor vidt strømforsyningen din takler 2stk. 3870 i CF. På komplett mener jeg å ha sett Corsair sin ny TX750w til rundt 1100,-. Den er Overkill for det systemet du har satt opp men med 4 stk 6pin kontakter og massevis med effekt er det en strømforsyning som også vil kunne dra det meste av hardware de neste generasjonene også.

Lenke til kommentar

Bernchaad2k, tror du jeg driter penger :p Er student, så det systemet der er ikke engang noe å tenke på :p Egentlig litt dårlig gjort av deg å minne meg på at min lommebok ikke er stappa full med høvdinger.

 

TX750w høres ut som et bra alternativ, da det uansett ser ut til at jeg må bytte PSU.

 

Men er det noe vits i å ha 4 GB ram, eller holder 2 GB enn så lenge?

Lenke til kommentar
Bernchaad2k, tror du jeg driter penger :p Er student, så det systemet der er ikke engang noe å tenke på :p Egentlig litt dårlig gjort av deg å minne meg på at min lommebok ikke er stappa full med høvdinger.

 

TX750w høres ut som et bra alternativ, da det uansett ser ut til at jeg må bytte PSU.

 

Men er det noe vits i å ha 4 GB ram, eller holder 2 GB enn så lenge?

RAM er såppas billig nå at det er bare å kjøpe 4 GB

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...