KaKistoZ Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Hei! Jeg har laget denne tråden for alle som er like fascinert av Far Cry multiplayer som meg MEN også like frustrert over diverse ting ved Far Cry som går meg på nervene. Far Cry Assault er et glimrende spillmodus. Jeg har prøvd tilsvarende spillmodus hos flere FPS, men aldri et som har fungert like bra som det i Far Cry. Men, personlig mener jeg, at det som ødelegger for at spillet skal kunne opprettholde sin varige spilleglede, er basert på følgende: Arsenalet i Assault modus er begrenset til tre mannskapstyper i hvert lag, hvor et lag angriper for å erobre "fortet" og det andre laget holder fortet (beveger seg som regel over tre fort innen en tidsperiode, før lagene skifter rolle). Mannskapstypene består av: generell soldat, skarp- og distanseskytter, ingeniør. De forskjellge har ulikt arsenal, noe som gjør våpenvalgene for den enkelte nokså begrenset. Dette har irritert meg i en evig lang periode nå. Derfor har jeg tenkt på en ting: Det må da finnes en slags kommando i konsollen eller eventuelt en avansert server-oppstart som kan fjerne mannskapstypene slik at alle får hele arsenalet og kan velge fritt istedet for å skifte kategori hele tida? Og sist, men ikke minst, det STØRSTE problemet som hindrer meg i å makte å fortsette spillingen, er grunnet den forbaskede løpe/hoppe/energi-grensen. Det MÅ finnes ENTEN en måte/kommando å få deaktivere den fordømte grensen slik at man kan løpe/hoppe/svømme evig, ELLER en måte/kommando til å heve grensen betraktelig, fordi grensen som er nå, er helt LATTERLIG LITEN! Derfor lurer jeg på, om noen har oppdaget en måte å få endre på disse gledesdreperne? Eventuelt om noen vet om noen andre heftige tweaks? Jeg håper virkelig noen kan hjelpe meg, for utenom det som ble nevnt er det bare bagateller jeg glatt klarer å overse for å nyte dette fantastiske spillet. Takk på forhånd, for ALLE tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå