Gå til innhold

Er dette en bra stasjonær pc, som blir bra hvis man konfigurerer riktig?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er stadig på utkikk etter en ny stasjonær maskin slik at jeg kan spille alle de nye spillene på markedet.

 

Har nå sett meg ut denne, http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...41%3bc%3a100583 , og lurer på om noen har noe erfaring med denne, og om den vil klare crysis osv.

 

Kan konfigurere den til ca 10-12 k.

 

Så hvis noen har gode forslag til valg av stasjonær til den prisen blir jeg takknemmelig for det.

 

Takker for svar :cool:

Endret av WoRkinG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Er stadig på utkikk etter en ny stasjonær maskin slik at jeg kan spille alle de nye spillene på markedet.

 

Har nå sett meg ut denne, http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...41%3bc%3a100583 , og lurer på om noen har noe erfaring med denne, og om den vil klare crysis osv.

 

Kan konfigurere den til ca 10-12 k.

 

Så hvis noen har gode forslag til valg av stasjonær til den prisen blir jeg takknemmelig for det.

 

Takker for svar :cool:

 

Jeg vil si at maskinen er et godt kjøp, men vil anbefale deg å skru selv hvis du føler at du kan det. Mye morsommere og du kan lære langt mye mer enn om andre gjør det.

 

Hvis du skal ha den maskinen så ville jeg ha valgt med følgende:

8800GT

4GB RAM

Windows Vista 64bit

500GB hdd

(trådløst nettverkskort)

Intel E6750

 

Hvis du skal skru selv, så får du velge kabinett og PSU på egenhånd, og da kan jeg anbefalte Corsair HX620W og Antec P182 kabinett. Maskinen kan bli noe dyrere. Jeg er svært usikker på medfølgende PSU til den maskina.

 

Hvis du derimot bare velger maskinen, så velg den med de komponentene jeg har valgt ut. Det er i allefall økonomisk forsvarlig.

 

Lykke til!

 

Og god jul...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...