Gå til innhold

Assassins Creed - helt på slutten etter teksten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med det uberdøve spillet. Men må jo runne det.

Har gått inn på pcen til lucy, fant kode til konferanserommet....

Hva nå? Er jo bare en pc jeg ikke får tilgang på der inne, samme som i rommet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva nå? Er jo bare en pc jeg ikke får tilgang på der inne, samme som i rommet???

Meldingene på pc-en inne på konfereanse rommet er litt oppklarende anngående historien. Men du har essensielt rundet spillet nå. Det eneste som gjenstår er å bli klok på det som står på gulvet og veggene.

Er det mer du lurer på er denne siden veldig oppklarende. http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=175552

Og btw, AC er genialt, ikke uberdøvt. Kapish!?

Skrevet (endret)
Null armbrøst. Bare kastekniver ;)

synes jeg har sett et screenshot av Altair med armbrøst..

EDIT:

var ikke så rart...

Crossbow

The crossbow seen in the opening footage (and at E3) did not make it into the final game; throwing knives were substituted. Although unconfirmed, the most popular theory is that it was removed for balance reasons. You can throw multiple knives in the time that it would take you to arm a 12th century crossbow. Another, slightly less popular, theory is that it was removed for historical reasons, citing that crossbow technology was in its infancy in 1191. However this is unlikely seeing as how the crossbow footage made it into the final game. It is confirmed that the crossbow is not in the game.

Retrieved from "http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Weapons"

hva får man hvis man finner alle 100 flaggene i hver by? noen som har gjort det?

Endret av CustomTP
Skrevet
Null armbrøst. Bare kastekniver ;)

synes jeg har sett et screenshot av Altair med armbrøst..

EDIT:

var ikke så rart...

Crossbow

The crossbow seen in the opening footage (and at E3) did not make it into the final game; throwing knives were substituted. Although unconfirmed, the most popular theory is that it was removed for balance reasons. You can throw multiple knives in the time that it would take you to arm a 12th century crossbow. Another, slightly less popular, theory is that it was removed for historical reasons, citing that crossbow technology was in its infancy in 1191. However this is unlikely seeing as how the crossbow footage made it into the final game. It is confirmed that the crossbow is not in the game.

Retrieved from "http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Weapons"

hva får man hvis man finner alle 100 flaggene i hver by? noen som har gjort det?

har ikke gjort det selv enda, men syntes å huske at jeg leste at det bare var for å få poeng på xbox saken sin :p og ellers få leve tiden til å bli enda lengre.. tror ikke du får noe spesielt

Skrevet
Hehe, leste en artikkel nå om spillet...

Det er ingen ting du kan "låse opp", noe som vil si at å leite etter over 400 flagg er unødvendig...

Ikke unødvendig for de fete kidza i street'n som er kul siden de har så høy gamerscore. De har sikkert et stereoanlegg også som er tøffere enn toget! Skulle ønske jeg var like kul...

Skrevet

Jaja. Jeg spår en etterfølger siden slutten var slik den var. Spillet er rett og slett ræva!

Grafikkmessig er det knallbra, og har en helt ok storyline. Men du skjønner fort hvor det bærer med at man hele tiden gjør det samme, og har store begrensninger hva du kan gjøre. Alt kan løses med makt, og spillet kunne heller hete Butchers Creed. Hva har det med assassins å gjøre når man skal slakte 100 stykker for å drepe den ene man sikter seg inn på

Terningkast 2 fra meg.

Får dunk i rompa av Ratchet og Clank som er 10000000000 ganger det spillet her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...