CAT-scan Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Hver gang jeg restarter Windows, så settes all skjermkortoverklokking til default i nTUNE... hvorfor det? Jeg setter dem til 630/1000, har prøvd ulike viftesettings manuelt også (men den teksten som skal forklare hva de to vifteknappene må da være byttet om?). Er det noe jeg gjør feil?
CAT-scan Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Skrevet 27. desember 2007 Fant det ut rett etter at jeg skrev innlegget. Er bare å lagre en profil, og sette det opp slik at maskinen åpner denne da den starter opp Windows (du kan lage et slags script i en av fanene der). Ikke at dette fungerer så veldig godt heller dog. Er omtrent 50/50 om dette skjer. Hurra for nVIDIA-drivere liksom.
TechFrog Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Avinstaller nTune og kjør kun Rivatuner. Still inn ønskede verdier i både clocking og vifte, klikk Bruk og Save, så blir det bra Eller du har kanskje funnet det ut nå?
CAT-scan Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Skrevet 7. januar 2008 Er ikke ny nok Rivatuner for driverne jeg brukte tror jeg. Var derfor jeg brukte nTune. Husker ikke helt, var i alle fall en eller annen grunn til at jeg ikke brukte det, ikke min PC, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå