Gå til innhold

Reklame: Hvilken er best?


held hofftage

Anbefalte innlegg

Folk syns reklamer kan være irriterende mens man sitter å se på en spenningsfylt film på f.eks Tv3, hvor det dukker opp reklame hvert 15. min. Men av og til hender det at det kommer noen virkelige morsomme og/eller gode reklamer under reklamepausen.

Og her er spørsmålet: Hvilken reklame syns DU er best? Det kan ha vært en som har gått på TVen for flere år siden, eller det kan være blandt dagens reklamer.

 

Jeg syns telekioskens reklamer er de beste- er jo en stund siden sist jeg har sett dem, men dem er så genial at jeg begynner å skratte og rulle på gulvet når jeg ser dem. telekioskens reklamer( er 2 telekiosk-reklamer jeg har sett) handler om en håpløs teit fyr som tror han er så kul også går han til disken og spør kassamannen:

" Du- hva er det kuleste du har på denne butikken'a?"

Kassamannen tenker lenge og ser seg rundt før han ser på den selvgode kjøpern og smiler : "ehh....deg?"

 

også begynner kjøpern å smile og le og bruker pekefingrene sine som pistoler og lager en liten svak smellelyd med tunga XD!

 

Den andre reklamen kommer samme kjøper og begynner å nynne på en grusom sang og så spør kassamannen : "ehhh......trenger du hjelp?"

 

Så begynner kjøpern å le igjen og gjør de samme stygge handlingene som i første reklame og så slutter han å le, så sier han : "uhm...ja"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med de reklamene til Netcom da? Den med at han fyren koser med hunden sin, men hunden tar labben på mobilen hans, og da ringer mobilen til kjæresten.. Og hu hører alt han sier, og til slutt sier han mannen bare:

 

" Skal vi tisse litt? Skal vi tisse litt sammen?"

 

Lo første gangen, men ikke like mye de andre gangene da :p

Lenke til kommentar
Det må jo være mer i reklamen enn en veldig irriterende sang og en tåpelig fyr?

 

Det er mange fugla-fans og bare noen få enga-fans. Og da ville enga-fansene blitt stille siden de andre er så mange. Så kommer han en fyren og tar helt av slik at de andre holder kjeft. Skjønner?

Hva har det med VG å gjøre?

Lenke til kommentar
Jeg syns telekioskens reklamer er de beste- er jo en stund siden sist jeg har sett dem, men dem er så genial at jeg begynner å skratte og rulle på gulvet når jeg ser dem. telekioskens reklamer( er 2 telekiosk-reklamer jeg har sett) handler om en håpløs teit fyr som tror han er så kul også går han til disken og spør kassamannen:

" Du- hva er det kuleste du har på denne butikken'a?"

Kassamannen tenker lenge og ser seg rundt før han ser på den selvgode kjøpern og smiler : "ehh....deg?"

 

også begynner kjøpern å smile og le og bruker pekefingrene sine som pistoler og lager en liten svak smellelyd med tunga XD!

 

Den andre reklamen kommer samme kjøper og begynner å nynne på en grusom sang og så spør kassamannen : "ehhh......trenger du hjelp?"

 

Så begynner kjøpern å le igjen og gjør de samme stygge handlingene som i første reklame og så slutter han å le, så sier han : "uhm...ja"

Helt enig. Digger de Telekiosken-reklamene :!: !

 

Også:

Endret av Kallileo
Lenke til kommentar
Det må jo være mer i reklamen enn en veldig irriterende sang og en tåpelig fyr?

 

Det er mange fugla-fans og bare noen få enga-fans. Og da ville enga-fansene blitt stille siden de andre er så mange. Så kommer han en fyren og tar helt av slik at de andre holder kjeft. Skjønner?

Hva har det med VG å gjøre?

 

Han vil at de skal holde kjeft så han får konsa om vg :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...