Gå til innhold

Hvordan få sixpack uten vekter? (Nybegynner)


kimrenea

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som Ekko sier handler den klassiske six-packen mer om kosthold enn trening. Leser gang på gang om folk som har "begynt å ta 500 situps" hver kveld, og tror at dette skal dra dem i mål. Man kunne ikke vært mer på bærtur.

 

Foreslår at du begynner å lese litt om trening og kosthold, jeg. Søk litt rundt på forumet her, ta en titt på treningsforum.no, og sjekk gjerne ut en artikkel eller to på t-nation.com

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kosthold er viktig for all del.

Men en sixpack kommer ikke bare av den grunn.

Visst man ikke liker sit-ups finnes det en hel del andre øvelser som man ikke trenger apparater til.

Jeg foretrekker selv å ikke ta den "tradisjonelle" sit-ups øvelsen, mange gjør den feil også.

Noen tips kan man se på denne videoen, http://www.metacafe.com/watch/872601/300_s...e_for_battle_9/

 

:cool:

Lenke til kommentar

Jeg trente mye situps 3 ganger i uka sammen med hangups og dips og pushups. Har ikke gjort det på en stund pga skade i armen. Det jeg merker er at jeg får ikke noe mindre sixpack av å ikke ta situps. Jeg har et heftig bra kosthold, så det stemmer det andre folk sier.

 

Men beste måten å få sixpack på er jo å trene situps med vekter, da trener du eksplosivt.

Trener du situps uten vekter får du utholdende magemuskler, de blir ikke store men seige, noe jeg mener er bedre da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...