Gå til innhold

Avslått av automatisk kredittsjekk :O


Anbefalte innlegg

Jeg forsøkte å bestille abonnement hos Ipea men jeg fikk en mail fra kundeservice som sa at jeg ble avslått av en automatisk kredittsjekk.

 

Angående spørsmål om dette vennligst kontakt kredit innform.

 

Hva er kredit innform?

Jeg har jo penger på kontoen :o

 

Eller har jeg fått dårlig rykte på meg fordi jeg glemte å betale et par regninger til telenor mens jeg var i militæret? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Årsak er somregel faktura som har gått sålang at et inkassoselskap har mottatt et krav (ikke purringer).

 

Forhør deg meg creditinform og hør om årsak, evt om du husker kontakt inkassoselskapet som hadde en sak på deg (om de hadde). Ofte kan de slette det "negative" om du har en sakelig grunn.

 

Anyway, går alt åt skogen så prøv andre småmobilselskaper, kanskje de ikke kredittvurderer.

Lenke til kommentar
Alle kredittvurderer i dag dessverre, så er ikke så lett

Tja... det kan vel diskuteres... Men uansett, går det åt skogen så kan du vel alltids høre med kjære mor og sette det i hennes navn?

 

edit:

Enkelte selskaper kan da inviduell kredittvurdering ved at du sender inn din lønnslipp dersom du er i jobb osv.

Endret av Wabby
Lenke til kommentar
Alle kredittvurderer i dag dessverre, så er ikke så lett

Tja... det kan vel diskuteres... Men uansett, går det åt skogen så kan du vel alltids høre med kjære mor og sette det i hennes navn?

 

edit:

Enkelte selskaper kan da inviduell kredittvurdering ved at du sender inn din lønnslipp dersom du er i jobb osv.

 

 

Kosn selskap da?

Lenke til kommentar
Alle kredittvurderer i dag dessverre, så er ikke så lett

Tja... det kan vel diskuteres... Men uansett, går det åt skogen så kan du vel alltids høre med kjære mor og sette det i hennes navn?

 

edit:

Enkelte selskaper kan da inviduell kredittvurdering ved at du sender inn din lønnslipp dersom du er i jobb osv.

 

 

Kosn selskap da?

 

 

Det er flere det, er du ikke kredittverdig kan man f.eks be om å bli satt over til faktura/kredittavdelingen. Ofte blir du da bedt om å sende in en fax med siste lønning etc så kan de vurdere dette opp. Har du en historikk fra helvete på inkassosiden så bryr de seg nok ikke om hva du tjener idag. Men dette er mer tenkt på gammel historikk og evt enkle forseelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...