Gå til innhold

Trist hvitt kabinett trenger modding...forslag??


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har et trist hvitt miditower som ikke er modda i det hele tatt bortsett fra et oransje lys under pc'en foran (selvpåfunnet)...Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre med dette triste kabinettet??Kan sende bilde av kabinettet på mail hvis noen vil ha det...Det er så trist med et helt vanlig kjedelig kabinett...Kom med forslag! :D

 

forresten...er ikke denne http://www.biltema.no/products/productimag...p?iItemId=17976 bryteren med lys i stammen, kul å ha i fronten av pcen??

 

Mvh Tomzern... :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har 4 slike brytere selv, blå, og spør du meg er det typisk biltema; de lyser knapt i det heletatt.

Billigfølselse hadde de også, selve bryterarmen var slakk og kunne vris til alle sider :p

Når det gjelder kabinettet, kan du jo begynne med å lakkere det, sette i ett vindu, og hive inn ett par kathoder. :woot:

Lenke til kommentar

Ja jeg kan jo finne på noe selv, men det er det som er litt vanskelig for kabinettet er så kjedelig og sidene har sånne lufteriller og sånt så det går ikke å gravere inn noe :( ...Det eneste jeg kan er å lage et vindu, men kabinettet er ikke noe særlig ryddig inni pluss at PSU'en skygger for alt det som er kult å se, så derfor passer ikke det heller..Tror jeg må ut å kjøpe nytt kabinett jeg, eller hva? :shrug:

Som sagt så kan jeg sende bilde hvis noen trenger det for å hjelpe meg...

 

Setter stor pris på alle råd og tips... :D

 

Mvh Tomzern :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...