Gå til innhold

Bioshock - Latterlig slutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble nettop ferdig med bioshock, og synes siste boss var altfor lett til å være siste boss. han gikk rett ned og så kom det en bitteliten cutscene så ble jeg teleportert til main menu og synes et så bra og gjennomført spill hadde fortjent en .. litt lengre slutt?

Har hørt at det siste kapittelet er annerledes hvis du gjør sånn og sånn. Hva må jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig forventer jeg ikke en lang video når jeg er ferdig med et spill som dette. Før i tiden da det gjerne var lite eller ingen handling underveis i spillet var det klart moro å se morsomme videoer underveis og på slutten av spillet, men i spill som Bioshock føler jeg handlingen er selve spillet, og ikke videosekvensene. "Slutten" vil jeg si er hele siste delen av spillet, de forskjellige tvistene i plottet ble jo avslørt mens du spillte, så en lengre og mer forklarende sluttsekvens er unødvendig for min del.

Siste bossen var passe vanskelig, hater spill der siste boss er uforholdsmessig vanskeligere enn resten av spillet, når jeg er på slutten vil jeg bare bli ferdig.

Om du vil se den andre slutten ligger begge sluttene ute på youtube.

Skrevet

Skuffa av slutten jeg og, blei litt for billig slutt på ett bra spill. Bossen var også altfor enkel. Slutt sekvensen av ett spill gir som regel en bedre følelse av det totale inntrykket av spillet, sant å si det ikke er en del av en trilogi eller no liknende.

Skrevet

man kunne bare stå b.o.m. still og syte electric gel på han så ble han paralysert så døde etter 3 runder så kom en bitteliten sekvnes. Synes vaffal det var litt hastverk preg der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...