Gå til innhold

Hvilket merke? Semi-profftelefon


Anbefalte innlegg

Jeg har i dag SE K800i. Den har blitt brukt mest til telefoni, SMS, kalender og oppgaveliste (syncet mot Google Calender). Den har imidlertid begynt å fuske på flere måter, og jeg trenger etter hvert en ny telefon. Dette er hva jeg ønsker:

 

- God til å ringe og skrive SMS

- God kalender- og oppgavefunksjon

- Alarmfunksjon med gjentakelser osv

- Visning av dagens hendelser i bakgrunn

- Gjerne gode muligheter for å utvide med ekstra programvare (helst mye gratis tilgjengelig)

- GPS hadde vært kjekt, men ikke nødvendig

 

Før jeg bestemmer meg for nøyaktig modell, ønsker jeg å finne ut om det er Sony Ericsson, Nokia eller kanskje en av de andre produsentene som egner seg best til mitt bruk. Har også på følelsen av at dersom jeg venter litt, kommer det mye nytt - Nokia har jo annonsert store endringer i OS, og SE må vel henge med de og. Noen innspill her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokia E51 har ikke innebygd GPS nei. Jeg ville også anbefalt den hvis man trenger en strait tlf.

 

Ellers har du både SE K850i om du ønsker en som tar gode bilder.

 

W910 som er knalltynn og liten og spiller bra musikk.

 

Både K850 og W910 har støtte for syncml og synking mot exchange server slik at de vil være semi-proffe eller helproffe alt ettersom hva slags krav man har.

Lenke til kommentar

Takker for mange gode råd. GPS er ikke et must, så da er nok E51 en aktuell kandidat (hvis jeg ikke skal vente på neste generasjon av operativsystemet til Nokia).

 

Hvordan er S60 i bruk mtp hurtighet, enkelhet (dvs. kommer raskt til de funksjonene jeg trenger, og at telefonen gjør slik jeg forventer), utvilkermiljø (freeware)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...