Frederick_ Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Jeg driver og lager områder der folka mine skal jobbe, men forsatt tomter som står urørt, og folk trenger jobber OG noen fabrikker jobber det ikke folk, så skjønner det ikke. De trenger jobber, men er steder der ingen jobber.. HELP
torerr Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Hvis det er for lang avstand mellom industi-sonene og bolig-sonene dine, så vil ikke "simene" ta de jobbene som er lengst vekk, de vil rett og slett ikke pendle så mye. Videre kan det hende at du må se på hvordan du skattelegger industrien din. Du bør også sørge for god infrastruktur mellom de enkelte soner.
Frederick_ Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Skrevet 18. desember 2007 kk, thnx Jeg har lagt alle jobbene nesten på andre siden av byen. Men hvordan god infrastruktur?
Johkmil Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Du kan for eksempel lage t-bane eller motorveier, det vil gjøre at simmene kommer seg raskere frem, og derfor vil reise lengre.
Frederick_ Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Skrevet 18. desember 2007 kk. Har prøvd å gjort det. Funker litt Har T-bane,båt og bro siden det er en stor elv i mellom
zipp- Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Prøv å lag noen næringsområder og ikke bare industri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå