Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen krasjer v/ innstallasjon av ny driver


Anbefalte innlegg

Ja - topic sier det meste.

 

Etter den forrige posten min, som ble stengt på grunn av dårlig overskrift - har jeg hvertfall fått pcen min til å starte på vanlig måte - jeg slettet den gamle driveren (Nvidia 6800 ett eller annet). Da startetpcen - som nå kjører på standard windows driver - som suger skikkelig - det går sakte å scrolle på sider - dårlig oppløsning osv.

 

Jeg har INGEN innstallasjons - cd til Nvidia driver - fikk det ikke med pcen.

 

Og folkens; her kommer poenget: Når jeg har lastet ned driveren som passer til mitt Nvidia, og starter innstallasjonen av det, krasjer den halveis. PCen ruller og durer som før - men skjermen slår seg rett og slett av. Når jeg da starter den igjen, vil den ikke starte, jeg må starte den i sikkerhetsmodus og slette driveren igjen, starte opp igjen og vi er tilbake ved start - vanlig windows standard driver..

 

Håper jeg har forklart meg godt nok!

 

Jeg vil ikke bry fattern og muttern så mye med dette - ettersom jeg veit det er min feil at det skjedde når jeg spilte..... Ikke mer spilling på meg - vil bare fikse dette nå og bli ferdig med det!

 

På forhånd - millioner takk til dere som kommer med seriøse forslag!

- Lasse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva med å ta en gjennoppretning til ett tidligere tidspunkt(en måned tilbake)

 

Da må du nok fortelle meg hvordan! Får jeg tilbake min gamle driver ETC? For en måned siden hadde jeg en driver som funka perfekt... Du skjønner, pcen min klikka da jeg prøvde å oppdatere driveren.. Skulle aldri ha gjort det....

Så du sier at jeg får den driveren jeg hadde for en måned tilbake??

 

Mvh Lasse

Lenke til kommentar
hva med å ta en gjennoppretning til ett tidligere tidspunkt(en måned tilbake)

 

Da må du nok fortelle meg hvordan! Får jeg tilbake min gamle driver ETC? For en måned siden hadde jeg en driver som funka perfekt... Du skjønner, pcen min klikka da jeg prøvde å oppdatere driveren.. Skulle aldri ha gjort det....

Så du sier at jeg får den driveren jeg hadde for en måned tilbake??

 

Mvh Lasse

 

kk, men er du sikker på at den driveren jeg hadde på det tidspunktet vil være der når jeg stiller den tilbake?

 

PRogrammene også, osv?

 

ty

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...