Gjest Slettet+130498 Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 vi skal sette inn mer ram i bedriften her jeg jobber, men jeg blir litt usikker pga det skal 4gb inn, men den kjører 2003 server standar editon 32bit. er det slik at maks minne mengde er lik som på andre ms operativ system at 3,2gb er maks?
Syntaxx Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 vi skal sette inn mer ram i bedriften her jeg jobber, men jeg blir litt usikker pga det skal 4gb inn, men den kjører 2003 server standar editon 32bit. er det slik at maks minne mengde er lik som på andre ms operativ system at 3,2gb er maks? Windows 2003 Standard edition støtter 4 GB minne Windows 2003 Enterprise editon støtter 32 GB /64 GB minne.
enden Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 vi skal sette inn mer ram i bedriften her jeg jobber, men jeg blir litt usikker pga det skal 4gb inn, men den kjører 2003 server standar editon 32bit. er det slik at maks minne mengde er lik som på andre ms operativ system at 3,2gb er maks? Windows 2003 Standard edition støtter 4 GB minne Windows 2003 Enterprise editon støtter 32 GB /64 GB minne. Ja, men utnytter ikke det fulle, så du bommer på spørsmålet Det går jo an å tweake mengde tilgjengelig minne som på klient-OS, men det er vel ikke å anbefale på en server. Det har en tendens til å vippe litt på stabiliteten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå