Gå til innhold

Audioslave - Audioslave, andre navn i iTunes ?

ArsEna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpe Audioslaves album Audioslaves for to dager siden, alt var som normalt, lyden virket perfekt, coveret var det ingenting i veien med, og alt var som det skulle i CD spilleren. Og en fornøyd gutt skal legge musikken inn i musikkbiblioteket sitt i iTunes, for å så ha det inn på en Ipod. Jeg blir derimot svært overrasket når jeg får se at alle titlene er forskjellig som det de er bak på coveret. La oss ta for et eksempel finner vi spor en finner jeg tittelen Dawna og artisten Audioslave, selv om jeg hører klart og tydelig at dette er sangen Cochise som er spor nr. 1 på "Audioslave".

Videre ser jeg litt forvirret videre på listen, her er tittelen Show Me How To live, noe som faktisk er helt korrekt. Men der er det en nye merkelig sak. Har står det at artisten er Morphine. Et band jeg aldri har hørt om, så jeg søker meg litt fram på google og finner ut at dette bandet er jo et helt annet band, og bandtitlene er som det iTunes vil ha det til at Audioslave- sangene heter. Videre ser jeg at de neste numrene på "Audioslave" er titler jeg aldri har hørt om, alle oppført med artisten Morphine. Etter litt leting etter diverse Morphine- sanger finner jeg ut at iTunes vil ha det slik at titlene på min nykjøpte cd er nøyaktig lik og i samme rekkefølge som Morphines album "Cure for Pain"

Er det noen som vet hvorfor iTunes har disse navnene på sangene, er det audioslave som har valgt å ha det slik? Jeg prøvde å gjøre det samme i Windows media player, men da het de det de skulle.

Men ellers skal det sies at lydfilene var var riktige, Cd-en var vanvittig bra, og anbefales på det sterkeste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...