Muffinman Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Sitter med en Znote 2003. Den har en desktop-prosessor og bruker derfor mye strøm, slik at batterilevetiden ikke er så veldig bra. Derfor vil jeg gjerne underklokke prosessoren, men det finnes ikke innstillinger i bios som muliggjør hverken dette eller justere vcore. Har tittet litt på et program som heter Soft FSB som kan justere fsb fra Windows, men jeg får det ikke til å fungere på laptop`en. Spørsmålet blir som følger: Finnes det flere programmer der ute som kan brukes til formålet, altså justere fsb fra Windows? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 eh...har aldri hørt om at det går :-? Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 det tror jeg ikke er mulig. kun ifra bios mener jeg. kan du ikke prøve å finne oppdateringer til biosen din da. da kanskje det går Lenke til kommentar
Nzo* Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 hadde et sån program før en gang. prøvde d ikke noe spes, så jeg vet ikke hvor bra det fungerte, men han jeg kopierte det fra sa at det fungerte bra.. husker desverre ikke navnet på programmet.. Lenke til kommentar
555 Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 du kan prøve speedfan og softfsb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå