Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Filer har forsvunnet


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har akkurat installert windows på nytt på pcen min, men jeg har et problem. I dataen min har jeg to harddisker en til windows og programmer og en lagrings harddisk. Jeg installerte windows på den harddisken som pleide å ha windows og rørte ikke lagrings harddisken. Men når jeg nå går inn å ser på lagrings harddisken mangler det ca 100 gb med filer. Noen som vet hvordan jeg får tilbake de filene som mangler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har akkurat installert windows på nytt på pcen min, men jeg har et problem. I dataen min har jeg to harddisker en til windows og programmer og en lagrings harddisk. Jeg installerte windows på den harddisken som pleide å ha windows og rørte ikke lagrings harddisken. Men når jeg nå går inn å ser på lagrings harddisken mangler det ca 100 gb med filer. Noen som vet hvordan jeg får tilbake de filene som mangler?

 

 

få de tilbake? hmm.. tenker det er et problem, vis filene er borte, er de borte... du har jo 1 måte da.. stille din datamaskin tilabke i tid.. men vet ikke om det funker siden du har installert Windows på nytt... tenker du har gjort noe feil eller har det oppstått en feil!

Lenke til kommentar

Tror ikke det skal være umulig å få tilbake filene. Det finnes programmer som kan få tilbake filer til og med etter at man har formatert harddisken, noe som ikke er tilfelle. Jeg håper og ville tro at det er noen instillinger som skal til for å finne tilbake filene, siden det egentlig ikke har skjedd noe med den ene harddisken. Noen som vet om noen gode programmer eller metoder for å få tilbake filene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...