Lycantrophe Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 En standard PvP elemental/NS-build. "ok" til instancehealing, normal, såfremt gear er på plass. Samtidig mangler du nøkkeltalenter (bare 2% spellhit fra talents til pve?) til å kunne gjøre noe optimalt. Blanding/hybridbuilds er mer en pvpgreie.
Howareye Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Skrevet 18. desember 2007 Det er kanskje det beste og definitivt the mest brukte pvp speccet for seriøse ele shammys i arena. Han hadde klart seg fint i forskjellig PvE opp mot gear
Gnimmels Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Hvor langt kan man gå ned i et annet tre før det går over til å være en hybridbuild da? Husker SM/ruin var the shit med warlocken min i MC for lenge sida... Alle raidelocks hadde det da..
Lycantrophe Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 (endret) Ja, men sett en PvE-speccet elemental shaman med likt gear på samme jobben. Altså, du -kan- dpse som warrior med protection spec. Men du kan ikke samtidig forvente å gjøre dps på linje med en dyp fury-speccet warrior. Gnimmels: Jau, men da så talenttrærne ganske annerledes ut, og. Ingen Unstable Affliction, Contagion og Malediction og gå etter, ingen Demonic embrace og soul siphon. Ingen Backlash, soul leech eller Shadow and Flame. Endret 18. desember 2007 av Lycantrophe
Orcuz Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Det er sånne folk som er i denne tråden som gjør at spill blir kjedelig etterhvert... Skal du være rouge MÅ du ha den spekken med de talentsa eller så er du ubrukelig. De andre talenta satt bare blizzard der fordi de hadde det kjedelig en kveld^^ Trådstarter har aldri påstått at han kan gjøre noe av dette bra og hvertfall ikke bedre en med en annet spekk hele påenget her er jo at han gjør det bra NOK! Gruppa hans kommer igjennom kara, om du står 2 timer i shattrat og prøver å få tak i en bra offtank eller om du tar med trådstarter og går igjennom så er vel det samme faen så lenge du kommer igjennom? Hender jeg må heale på druiden også. Hvis healern plutselig dcer midt i et instance hvor jeg er dps sitter vi ikke å klør oss i ræva og venter på han. Da setter jeg på healing gear så går vi videre mens vi venter... Det er faktisk mulig, selv om healinga mi aldri kan måle seg mot healern er det faktisk berdre enn å løpe i sirkler å vente på han i 10 min... Ser ut som alle her missforstår totalt hva trådstarter prøver å få frem og går direkte til angrep på han. Nok en gang han har ikke en eneste gang i hele tråden påstått at han gjør mer dps eller fungerer bedre som dps/tank enn en dps/tank spekka paladin. Bare at han fungerer BRA NOK til at det faktisk kan fungere... Dessuten har han ikke prøvd å skryte på seg noen ting, han spørr som en komenterte over om tips og råd om hybrider generelt og får bare til svar "hybrider funker ikke du er dum og ubrukelig"! Mange av de som har svart i denne tråden har synket MANGE hakk i respektboka mi!!!
Orcuz Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Bare les tråden fra start til slutt som jeg nettopp gjorde... Er ikke diskusjon det her det er angrep og benektelse...
Lycantrophe Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 (endret) Det hele åpner med at han sier han kan tanke heroics med speccen han har, samt Karazhan. Dette har hittil ikke blitt underbygd, men "dps"-rollen har blitt "bevist" gjennom et screenshot i Arcatraz. Ikke spesielt langt heller. Hvor tar jeg feil? Endret 19. desember 2007 av Lycantrophe
Xint Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Dette er egentlig ikke vits å diskutere mer.. Howardeye (sånn navnet hans skrives?) er som Wolfpala på Vek'nilash, som mente World Breaker var ett sykt bra paladin healervåpen på grunn av proccen. Han ble kicka det raidet, gitt.. La han tro at speccen funker, selv om den er ubrukelig til både tanking og dps. Men men..
Orcuz Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Men hvorfor skal dere motbevise alt han sier da? Isteden for å hjelpe han og svare på det han lurer på? Han prøvde jo bare å åpne en hybrid tråd hvor folk som ikke er a4 og har litt sær spekk kan gi hverandre tips og triks til hvordan fungere best mulig som hybrid. Hjelper ikke da at alle svarer : Som hybrid kan du ikke gjøre en dritt er du dum i hue? Er helt enig i det dere sier om at en hybrid aldri vil bli like bra som en som er spekket til jobben, men det er jo trådstarter også, han bare fremmer at han faktisk kan tanke bedre enn luft. Hvis det ikke finnes noen andre tank er det bedre at han som holyspekka palla tanker enn at magen gjør det... Og selv om han ikke har 102,4% avoidence kan jo tanke hvis healerne er gode nok til å holde han oppe og han er jo crushimmune... Og angående dpsen understreker han flere ganger at dette ikke er fordi han er noe spessielt bedre en alle andre, men at +healing nå gir deg +dmg i tillegg, pluss at i kara er det veldig mange undead, som gjør at palla kan bruke de skadespella sine som gjør skade mot undead... Prøver ikke starte noe ny krangel her eller noe, men bare prøv å ikke være så dømmende, la wow få være et spill hvor folk kan spille på sin egenmåte og ha det gøy. Er jo helt uvesentlig om man bruker 3 timer igjennom kara eller 5 timer så lenge folka som er med har det gøy? Så prøv å ikke tenkt for mye på faktiske tall, gå i instance/raid og ha det gøy. Så lenge bossen dør og det dropper epix er jo alt bra...
Xint Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Men hvorfor skal dere motbevise alt han sier da? Isteden for å hjelpe han og svare på det han lurer på? Han prøvde jo bare å åpne en hybrid tråd hvor folk som ikke er a4 og har litt sær spekk kan gi hverandre tips og triks til hvordan fungere best mulig som hybrid. Hjelper ikke da at alle svarer : Som hybrid kan du ikke gjøre en dritt er du dum i hue? Er helt enig i det dere sier om at en hybrid aldri vil bli like bra som en som er spekket til jobben, men det er jo trådstarter også, han bare fremmer at han faktisk kan tanke bedre enn luft. Hvis det ikke finnes noen andre tank er det bedre at han som holyspekka palla tanker enn at magen gjør det... Og selv om han ikke har 102,4% avoidence kan jo tanke hvis healerne er gode nok til å holde han oppe og han er jo crushimmune... Og angående dpsen understreker han flere ganger at dette ikke er fordi han er noe spessielt bedre en alle andre, men at +healing nå gir deg +dmg i tillegg, pluss at i kara er det veldig mange undead, som gjør at palla kan bruke de skadespella sine som gjør skade mot undead... Prøver ikke starte noe ny krangel her eller noe, men bare prøv å ikke være så dømmende, la wow få være et spill hvor folk kan spille på sin egenmåte og ha det gøy. Er jo helt uvesentlig om man bruker 3 timer igjennom kara eller 5 timer så lenge folka som er med har det gøy? Så prøv å ikke tenkt for mye på faktiske tall, gå i instance/raid og ha det gøy. Så lenge bossen dør og det dropper epix er jo alt bra... Så, first of all: Vi sier ikke at en hybrid ikke kan gjøre noe som helst, vi sier bare at med den speccen kan han bare drømme om å tanke bra i det hele tatt. Han er IKKE crushimmune. Og mener du at han skal spamme Exorcism og Holy Wrath som eneste kilde til damage? Da snakker vi 100 sustained.. Og du sier at om det er en bedre tank der, så kan han jo heale? Tror du ikke en prot pala kan heale 10/5mans effektivt med 1500 healing og 100mp5 i healing gear? Da tar du feil.. Om han healer 100 mindre eller har 500 mindre mana er ikke det som skiller wipe fra boss down, men en uheldig crush kan derimot forandre alt. Second of all: Nei.
Lycantrophe Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Han er -ikke- crushimmune, og en hybridspec vil ikke funke til -noe-. Jeg har healet som protspec i normal instances, det gikk, takket være healing gearet. Men jeg ville ikke satt meg opp som healer/jeg-kan-gjøre-alt noe sted.
Xint Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Han er -ikke- crushimmune, og en hybridspec vil ikke funke til -noe-. Jeg har healet som protspec i normal instances, det gikk, takket være healing gearet. Men jeg ville ikke satt meg opp som healer/jeg-kan-gjøre-alt noe sted. Akkurat det jeg vil fram til ^^,
Orcuz Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 (endret) Men hvorfor skal dere motbevise alt han sier da? Isteden for å hjelpe han og svare på det han lurer på? Han prøvde jo bare å åpne en hybrid tråd hvor folk som ikke er a4 og har litt sær spekk kan gi hverandre tips og triks til hvordan fungere best mulig som hybrid. Hjelper ikke da at alle svarer : Som hybrid kan du ikke gjøre en dritt er du dum i hue? Er helt enig i det dere sier om at en hybrid aldri vil bli like bra som en som er spekket til jobben, men det er jo trådstarter også, han bare fremmer at han faktisk kan tanke bedre enn luft. Hvis det ikke finnes noen andre tank er det bedre at han som holyspekka palla tanker enn at magen gjør det... Og selv om han ikke har 102,4% avoidence kan jo tanke hvis healerne er gode nok til å holde han oppe og han er jo crushimmune... Og angående dpsen understreker han flere ganger at dette ikke er fordi han er noe spessielt bedre en alle andre, men at +healing nå gir deg +dmg i tillegg, pluss at i kara er det veldig mange undead, som gjør at palla kan bruke de skadespella sine som gjør skade mot undead... Prøver ikke starte noe ny krangel her eller noe, men bare prøv å ikke være så dømmende, la wow få være et spill hvor folk kan spille på sin egenmåte og ha det gøy. Er jo helt uvesentlig om man bruker 3 timer igjennom kara eller 5 timer så lenge folka som er med har det gøy? Så prøv å ikke tenkt for mye på faktiske tall, gå i instance/raid og ha det gøy. Så lenge bossen dør og det dropper epix er jo alt bra... Så, first of all: Vi sier ikke at en hybrid ikke kan gjøre noe som helst, vi sier bare at med den speccen kan han bare drømme om å tanke bra i det hele tatt. Han er IKKE crushimmune. Og mener du at han skal spamme Exorcism og Holy Wrath som eneste kilde til damage? Da snakker vi 100 sustained.. Og du sier at om det er en bedre tank der, så kan han jo heale? Tror du ikke en prot pala kan heale 10/5mans effektivt med 1500 healing og 100mp5 i healing gear? Da tar du feil.. Om han healer 100 mindre eller har 500 mindre mana er ikke det som skiller wipe fra boss down, men en uheldig crush kan derimot forandre alt. Second of all: Nei. Nok en gang: Han sier ikke han tanker BRA som i likebra som andre, han sier han tanker BRA NOK! Han holder agroen fra alle de andre og han lever når bossen dør holder ikke det? Hva annet trenger man en tank til? Han sier jo også selv at han kun tanker som en nødløsning... Han er jo ikke en dedikert tank, men hvis tanken dør/dcer .ect kan han steppe inn så de slipper vente... Endret 19. desember 2007 av Orcuz
Xint Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Ok, jeg leste første linja, men uansett. Hvordan i f*** kan du si at en tank som ikke er immune mot crushing blows en tank som duger i det hele tatt? Latterlig..
Lycantrophe Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Så tanken må afke/dcer ofte i Karazhan så en healing-paldin må steppe inn med healspec? Lykke til.
Orcuz Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Eneste "ulempen" med crushingblows er at de gjør litt mer skade, så lenge man har nok healing er ikke det noe problem i kara og sånnt da... Er det som er påenget med hele tråden her. En crushimmune er bedre, men det fungerer vel så lenge bossen går ned? Hvis du hadde vært i et raid som fungerte helt fint ingen dør bortsett fra bossene og alt er bra. Så finner du plutselig ut av tanken ikke er crushimmune... Kaster du fra deg epixene du har fått og leaver raidet da???
Lycantrophe Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 (endret) Så lett det er å bli crushimmune tror jeg ikke det er tilfellet. Dessuten trekker du konklusjoner på helt tullete grunnlag. Han sier han skal maintanke Nightbane, og det skal funke fint på grunnlag av PvP-gear med 17k armour og ~400 resilience. Det har jeg ingen tro på. Paladinen min har bedre tankestats enn det, og jeg vil ikke tanke Nightbane, da jeg ikke har tro på at jeg tåler nok. Endret 19. desember 2007 av Lycantrophe
Orcuz Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Nei jeg kan være enig i at det hørtes litt drøyt ut med nightbane, men horseman og sånn burde ikke være noe problem... Men poenget mitt er nok en gang ikke hvor bra en hybrid kan gjøre alle ting (noe dere tydligvis er utrolig opphengt i) Men at trådstartet faktisk bare ville ha en hybrid tråd på samme måte som "den store pvp tråden" "den store tanketråden" osv mens dere bare angriper han og forteller hvor dårlig hybrideder er. Hvis han vil spille hybrid så la han gjøre det, hvis det funker for han og hans party så la de bruke han som tank og diskuter heller GENERELT rundt hybrider istedenfor å hakke ned på hans hybrid... Ikke heng dere opp i hans hybrid. Ikke heng dere opp i hvor bra han kan/kan ikke tanke. Ikke heng dere opp i hvor mye avoidence han har. Snakk om hybrider GENERELT... Dette har trådstarter prøvd å si rundt 20 ganger eller noe, men alikevel snakker dere fremdeles om hvordan hans hybrid er til tanking... JEBUZ^^
Lycantrophe Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Nå er det jo allerede dedikerte klassetråder, hvorfor ikke ta det der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå