Gå til innhold

Hybrid klassene i PvE og PvP

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er du ferdig med å prøve å få folk til å tro at idiotspeccen din funker? Du kan ikke tanke effektivt, og du kan ikke dps'e effektivt med den speccen. Sånn, forsto du det nå? Fortsatt litt for vanskelig? Hva med:

NEI

Siden du spørr, så får jeg vel svare.

Jeg gir langt faen i å gjøre jobben like godt som en som er speccet for det (som jeg forsåvidt har skrevet tidligere, og det du skriver har jeg svart på tidligere, men du må ha det banket inn med flere poster), jeg vil oppnå en close-to gjennomføring av den samme oppgaven til en dps eller tank, men bare hvis det er nødvendig, i såkalte "nødssituasjoner". Som da vi ikke finner en ny DPS eller tank, så fungerer det greit for de andre om det går en x-del tregere så lenge vi får epix och badges uten whipes.

Hehe, det er ikke bare selve speccet som gjør at det fungerer så bra. Det er også det at healinggear fungerer som DPS gear og tanking gear. Healinggear fra arena, that is.

Post of myself repeated.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Du går egentlig i sirkler rundt deg selv.

Hvorfor?

Fordi du skriver noe og mener noe annet, derfor.

Mye mulig, jeg går også i sirkler rundt meg selv fordi responsen jeg får er den samme som jeg har fått før og også har svart på tidligere.

Og du skriver dette innlegget, hvorfor?

Fordi du vil ha siste ordet i en elendig diskusjon, mye likt OP, eller du vil rett og slett ikke at jeg skal ha siste ordet.

Endret av Howareye
Skrevet

Hei, jeg er en protection speccet warrior. Selv om jeg er protection så foretrekker jeg å ta på meg dps gearet mitt når jeg skal tanke SM. Dette gjør jeg rett og slett dritbra, siden jeg har høy suistaiend (vanskelig ord!!!) dps og holder agro med dps. Sålenge jeg får nok heals kan jeg gjøre dette greit i høyere level instancer også. Speccen min er best fordi jeg både kan tanke 25 manns instancer og dps-tanke SM - MED SAMME SPECC DERE!

Skrevet
Hei, jeg er en protection speccet warrior. Selv om jeg er protection så foretrekker jeg å ta på meg dps gearet mitt når jeg skal tanke SM. Dette gjør jeg rett og slett dritbra, siden jeg har høy suistaiend (vanskelig ord!!!) dps og holder agro med dps. Sålenge jeg får nok heals kan jeg gjøre dette greit i høyere level instancer også. Speccen min er best fordi jeg både kan tanke 25 manns instancer og dps-tanke SM - MED SAMME SPECC DERE!

Haha made of win!

Skrevet

Nice! Kan du linke meg speccet? Vil gjerne prøve det ut på paladinen min:D

Skrevet
Du går egentlig i sirkler rundt deg selv.

Hvorfor?

Fordi du skriver noe og mener noe annet, derfor.

Mye mulig, jeg går også i sirkler rundt meg selv fordi responsen jeg får er den samme som jeg har fått før og også har svart på tidligere.

Og du skriver dette innlegget, hvorfor?

Fordi du vil ha siste ordet i en elendig diskusjon, mye likt OP, eller du vil rett og slett ikke at jeg skal ha siste ordet.

Fordi hvorfor er et vanlig spørsmål nå til dags.

Nice! Kan du linke meg speccet? Vil gjerne prøve det ut på paladinen min:D

Skrevet

En ting jeg stusser på, hvis noen trenger en ekstra DPS i kara en kveld, hvorfor bruker du ikke bare 50-100g på å respecce frem og tilbake? Tar ikke så lang tid å farme opp igjen + du gjør en mye bedre jobb som gjør at du kanskje blir høyere prioritert som et valg dit senere....

Skrevet
En ting jeg stusser på, hvis noen trenger en ekstra DPS i kara en kveld, hvorfor bruker du ikke bare 50-100g på å respecce frem og tilbake? Tar ikke så lang tid å farme opp igjen + du gjør en mye bedre jobb som gjør at du kanskje blir høyere prioritert som et valg dit senere....

Som sagt så kommer vi alle med om vi er online, siden det er pug med old guildies. Skulle mer enn gjerne respecca hver gang. Men jeg er dessverre casual og har sjelden g til respec. Jeg farmer så og si aldri og tjener penger ved å kjøpe og selge eller ved å disenchante drops.

Skrevet (endret)

Er selv casual, men hadde allikevel over 1000g før jeg dinga 60 og klarte å holde de rundt der etter mye sløs. Sløs type krol blade, crusader, ja slike ting...

edit: Seff ditt valg om du vil la være å respecce, prøver bare skjønne hvorfor...

Endret av Kuldesjokk
Skrevet

Som sagt så kommer vi alle med om vi er online, siden det er pug med old guildies. Skulle mer enn gjerne respecca hver gang. Men jeg er dessverre casual og har sjelden g til respec. Jeg farmer så og si aldri og tjener penger ved å kjøpe og selge eller ved å disenchante drops.

Dailies, 1 time = 100g+

Skrevet

Dailies, 1 time = 100g+

Ja, det er sant. Men hvis jeg spiller approx 2 timer or less om dagen så bruker jeg ikke tiden på dailies:)

Skrevet
Edit: Ja, jeg vil gjærne se bilde av dine 350 sustained dps.

Det burde overhodet ikke være noe problem i alle fall. Hadde 350 dps sustained allerede på 60 med min paladin, riktignok med retributionspecc. Men siden 2handere har 50% mer DPS, man har Avenging Wrath og bedre trinkets osv, tror jeg nok man klarer mer i holy specc på 70.

Skrevet

Faen, jeg skjønner ikke hvorfor mange av dere blir så forbanna på Howareye?? I førstepost forteller han bare om speccen/situasjonen sin, og spør om tips til gear han kan bruke!!

Er vel samme faen for dere om det han gjør funker eller ikke? Hvis det fungerer for ham, så fungerer det for ham. Ikke noe poeng å komme her å juge om det liksom! Hvertfall ikke når han egentlig ikke lagde posten for å skryte elns, men for å få geartips, pluss starte en tråd ang. hybrider og hybridspec. Blir dere limsom irriterte på ham fordi han ikke speccer sånn dere sier er de beste speccene?

Skrevet (endret)

Ingen seriøst PvE-rogue speccer 0/31/30.

Og så lenge alle nøkkeltalenter (talenter som gjør et tre bra) ligger så dypt som de gjør er de ganske enkelt å bli bra til flere ting med samme spec.

Endret av Lycantrophe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...