Gå til innhold

Hybrid klassene i PvE og PvP

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nei jeg kan være enig i at det hørtes litt drøyt ut med nightbane, men horseman og sånn burde ikke være noe problem...

Men poenget mitt er nok en gang ikke hvor bra en hybrid kan gjøre alle ting (noe dere tydligvis er utrolig opphengt i) Men at trådstartet faktisk bare ville ha en hybrid tråd på samme måte som "den store pvp tråden" "den store tanketråden" osv mens dere bare angriper han og forteller hvor dårlig hybrideder er.

Hvis han vil spille hybrid så la han gjøre det, hvis det funker for han og hans party så la de bruke han som tank og diskuter heller GENERELT rundt hybrider istedenfor å hakke ned på hans hybrid...

Ikke heng dere opp i hans hybrid. Ikke heng dere opp i hvor bra han kan/kan ikke tanke. Ikke heng dere opp i hvor mye avoidence han har.

Snakk om hybrider GENERELT... Dette har trådstarter prøvd å si rundt 20 ganger eller noe, men alikevel snakker dere fremdeles om hvordan hans hybrid er til tanking...

JEBUZ^^

Jeg har sett en shaman tanke Attumen i rundt ett minutt -_- De første bossene er designet for at noobs skal få gear. Det ble gjort i grønt gear for nesten ett år siden, uten noen problemer.. Hybrids er vel og bra, men hans hybridspec blir aldri å funke.

Vi henger oss opp i det som han selv sier han kan, men det er helt klart at han ikke kan.

JEBUZ ^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Snakke om hybrider generelt i klassetrådene? Så hvis jeg snakker om min druidehybrid i druidtråden så skal han svare om hvordan pallahybrid fungerer i palltråden også tar vi noen tips og triks i shamantråden? Litt vanskelig å følge med på den diskusjonen da gitt! Er jo flere klasser som kan være hybrid... derfor det hadde vært kos med en egen hybrid tråd!!!

Endret av Orcuz
Skrevet (endret)

Jeg fikk overaggroet (shame on me) og evasiontanket Moroes en kort stund med blått gear i Karazhan. Samtidig dpset jeg gjennom resten av instancet. Med en og samme spec. Helt utrolig, dere.

Hvordan skulle en dedikert hybridtråd fungere? Og hva er en generell hybrid som gjør det verdt en egen tråd?

Paladinspørsmål tas i paladintråden, shamanting i shamantråden og druid-saker i druidtråden.

Endret av Lycantrophe
Skrevet

Mer som en tråd hvor hybrider kan diskutere tips til hva de burde satse på av gear, hva de burde spekke for å kunne yte best mulig (nei ikke bedre eller like bra enn andre) Hva de faktisk kan gjøre som hybrid og hvor grensene går... diskutere egne erfaringer om hvordan det er å være hybrid, hvordan blir man motatt som hybrid (det ser man jo her, er som å være første negeren som kom til kautokeino liksom... Ahhh help noe nytt skummelt vi aldri har vørt borti før drep han for sikkerhets skyld... Utrolig tankegang egentlig, men nok om det)

Men er nok like mye hybrider kan diskutere med hverandre som roguer kan diskutere med hverandre i roguetråden...

Sikkert noe skrivefeil er (går litt fort i svingene) så dere får kappe hue av meg hvis dere ser noen

Skrevet

Jeg har aldri sagt at jeg har planer om å tanke nightbane i det gearet jeg har nå:) Jeg har derimot sagt at jeg tanker aoe phase, som er små puslete undead mobs jeg aoe tanker for at healerne skal slippe å kaste bort for mye mana.

Skrevet

Hvis noen mener det er unødvendig med en hybrid tråd og ikke ser poenget med det kan de jo for eksempel drite i å poste i den? Vet det er et sprøtt forslag, men hadde jo vært artig å prøve.

Skrevet (endret)

Og jeg spiller Feraldruid som main, hvor jeg hovedsakelig fungerer som tank i raidsammenheng, men ved å bytte litt gear ligger jeg plutselig på 2.plass på dmg på voidreaver fighen... Så druid er egentlig en kul hybrid sånn sett, problemet er bare at jeg nå bruker Gladiator shoulders som både tanke skuldre og dps skuldre og da må jeg ha 13 dodgerating på dem fremfor 26ap(eller noe) samt at et par andre enchants er mer tilpasset tank så mister så klart litt dps i forhold til om jeg hadde hatt reint dps gear...

Endret av Orcuz
Skrevet
Mer som en tråd hvor hybrider kan diskutere tips til hva de burde satse på av gear, hva de burde spekke for å kunne yte best mulig (nei ikke bedre eller like bra enn andre) Hva de faktisk kan gjøre som hybrid og hvor grensene går... diskutere egne erfaringer om hvordan det er å være hybrid, hvordan blir man motatt som hybrid (det ser man jo her, er som å være første negeren som kom til kautokeino liksom... Ahhh help noe nytt skummelt vi aldri har vørt borti før drep han for sikkerhets skyld... Utrolig tankegang egentlig, men nok om det)

Men er nok like mye hybrider kan diskutere med hverandre som roguer kan diskutere med hverandre i roguetråden...

Sikkert noe skrivefeil er (går litt fort i svingene) så dere får kappe hue av meg hvis dere ser noen

Så du mener at en elemental shaman har bedre peil på hvordan en prot-pala burde specce en resten av folka i pala-tråden, kun siden shamanen er en hybrid?

Blir jo totalt ubrukelig med en slik tråd.. Er ingen ting som ikke kan tas i "Den store xxxx tråden"

Skrevet

Jo kan fremdeles være morro for en hybrid å se hvordan en annen hybridklasse er i forhold... Hva de får til og hva de ikke får til som hybrid... Hvordan man behandler trangsynte jævler som mener verden burde vært A4 og nekter å prøve noe nytt (utrolig hvor skummelt det er for noen)

Også for å vinkle det på en annen måte:

Hva skader det deg om noen vil ha en hybrid tråd? Hvorfor blir du plaget av at det en en tråd som er uintresant for deg på forumet? Sitter du og griner over alle de kjedelig internettsidene du aldri gidder å besøke også?

La nå folk få ha en slik tråd hvis de vil så kan jo du bare drite i å lese den hvis du ikke syns det er noe relevant der...

Skrevet

Nei er ikke alt som er å si... Er nysgjerrig på hva slags respons trådstarter har hatt ingame jeg... Er folk like vanskelig og trangsynte der som på detta forumet eller funker det greit å skaffe seg gruppe til ting?

Skrevet
Nei er ikke alt som er å si... Er nysgjerrig på hva slags respons trådstarter har hatt ingame jeg... Er folk like vanskelig og trangsynte der som på detta forumet eller funker det greit å skaffe seg gruppe til ting?

ja tatt han med som healer, men skulle vært temmelig desperat om jeg tokk en holy pally som dps eller tank ;) no offence

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...