Hydrokortison Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Eg har nettop skaffa meg Crysis, men det blir berre svarte områder over alt i spillet. Kva må eg bytte ut dersom eg har: AMD Athlon 64 Processor 3700+ 2.21Ghz, 1,00 GB RAM Nvidia GeForce 7600 GT 700 GB Harddisk ?? Mvh Hydrokortison
BlueEAGLE Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Hvis du leser den lille teksten merket ** bak på coveret så står det systemkrav på grafikkbrikkesett der.
Hydrokortison Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Skrevet 16. desember 2007 Hvis du leser den lille teksten merket ** bak på coveret så står det systemkrav på grafikkbrikkesett der. Eg har alt som trengs til minimum system krava, men det fungerar forsatt ikkje. Hjelp?
BlueEAGLE Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Hvis du leser den lille teksten merket ** bak på coveret så står det systemkrav på grafikkbrikkesett der. Eg har alt som trengs til minimum system krava, men det fungerar forsatt ikkje. Hjelp? Blæh.. jeg som leste feil. Har du prøvd å justere ned grafikken til minimum? Det kan være at kortet ditt ikke støtter alphablending, at teksturene er for store eller noe annet. Et screenshot eller to som viser hva som er sort kunne hjulpet.
Hydrokortison Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Skrevet 19. desember 2007 (endret) Her er eit bilde. Når eg går langs stranda, ser eg verken steinar, våpen, folk eller trær. Frykteleg irriterande å kaste vekk 400kr på noke eg ikkje kan bruke. Hjelp? Endret 19. desember 2007 av Hydrokortison
BlueEAGLE Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Det der ser ut som alpha-blending som ikke virker riktig. Hvilken versjon av DirectX og grafikkortdriveren bruker du?
Hydrokortison Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Skrevet 21. desember 2007 Det der ser ut som alpha-blending som ikke virker riktig. Hvilken versjon av DirectX og grafikkortdriveren bruker du? Eg har funne problemet. Driveren var defekt. Problemet er ordna opp i og tråden kan stenges. Takk til alle som har svart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå