kig Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Jeg hører at Dell fortstat sliter med leveringsproblemer på Inspiron 1720. En kunde har nå fått beskjed om 2 ukers utsettelse. Det som skulle være en "kjapp levering" på ca 3 uker, er nå blitt til 5 uker. Andre i samme båt?
kesse Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Jeg hadde tenkt til å bestille meg en 1530 i dag, men siden leveringstiden er så lang tror jeg at jeg drøyer. Er ikke så veldig klar for å vente 5 uker på en ny maskin, så jeg får vel heller titte andre steder.
stigfjel Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Bestilte en Latitude D630 for jobben mandag 3/12. Maskinen var i hus fredag den 7/12. Det kaller jeg rask leveringstid.
Lukilock Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Det er på noen modeller som det er laang leveringstid på. Det står på hver enkelt modell hvilke det er lang leveringstid på. Sempron
stigfjel Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 F.eks. så er det høyere prioritering på Latitude fremfor Inspiron, pluss at man som bedrift kan få satt bestillingen på prioritert liste, slik at de går foran i køen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå