Pepsi Max Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 (endret) Hei, igår formaterte jeg data'n. Gleda meg til å få en rask PC igjen, det skjedde dessverre ikke. Jeg har fortsatt alle filene som jeg hadde før jeg formaterte den. Likevell sier PC-en at jeg ikke har Anti virus program instalert. Jeg kan ikke bruke OpenGL i Counter Strike Spill ytelsen er skikkelig dårlig. Skjermoppløsning osv blir ikke lagra ( jeg har 800x600 i oppløsning hver gang jeg slår på maskina ! ) Når jeg scroller så scroller det liksom bare ett hakk ned om gangen, akkurat som det lagger skikkelig. Tekniske spesifikasjoner ProsessortypeIntel Pentium D 945 Prosessorhastighet3,4 GHz Internminne2 048 MB Minnetype/hastighetDDR2 533 MHz SystembrikkesettIntel 945P Harddiskstørrelse 250 GB GrafikkløsningNvidia GeForce 7900GS 256 MB Lydkort Creative Audigy Optisk enhet, typePhilips DVD 8801 Optisk enhet, hastighet (DVD/-R/+R/RW)16x/16x/16x/8x USB 2.0 / FireWire6 stk MinnekortleserCF / SD / MS/ xD / MMC / SM og m.fl. Nettverkskontroller 1 stk 10/100/1000 Mbps Operativsystem Windows XP Media Center Edition Jeg er skikkelig dårlig i data Endret 14. desember 2007 av Kalars
compesce mentem Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Mange av de feilene skyles at at ikke har sikklige sjermdrivere installert. Å når du setter opp dataen opp på ny pleier ikke antivirus å være innlagt. Kan få et gratis antivirus på WWW.avast.com. Gå også til Nvidia sine nettsider å last ned nyeste sjermdrivere så skal problemene dine være løst.
compesce mentem Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Høyreklikk på min datamaskin å trykk på egenskaper, lett deg da frem til enhetsbehanlig å trykk på den. Da ser du alle drivere som ikke er installert.
L O G I M A N Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Du sier du har alle filer som før. Hvordan foregikk denne formateringen? Har du flere harddisker/partisjoner? Det at den fungerer dårlig er at du må legge inn drivere for alt utstyret ditt på nytt. I tillegg må du installere sikkerhetsprogrammer og andre programmer du er avhengig av. Noe annet som også er MEGET viktig er å kjøre Windows Update noen ganger så du får ned alle viktige oppdateringer! En formatering/reinstallering er ikke bare å klaske windows inn og så ferdig.
Pepsi Max Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Alt ordnet seg etter at jeg fikk oppdatert skjermkortet Takk !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå