Gå til innhold

Gamer PC til 12000/m skjerm


Anbefalte innlegg

Hallo..

Lurte på om dette er en ok pc til 12k ?

bare å sende andre forslag,men helst under 12k med skjerm.

Takker for svar ;)

 

Har konfiguert en data fra komplett.

 

Cooler Master Centurion 534, Sort,

NorthQ 4775-500BULK, ATX 500W, 120mm

MSI K9N SLI Platinum,nForce 570 SLI,ATX,

AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.0GHz Socket AM2

Corsair Value S. PC5300 DDR2 2048MB

XFX GeForce 8800GTX 570M 768MB GDDR3,

Samsung SpinPoint T166 400GB SATA2

USB2 multikortleser 3.5" sort,

LG DVD-brenner GSA-H55L IDE Black OEM

Microsoft Digital Media PRO Keyboard,

Creative Inspire T6100, 5.1 Høyttaler

PC Uten OS, White Box PC

Samsung 20" LCD Syncmaster 205BW TCO03

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville ikke valgt den cpu'en om jeg var deg. Jeg ville sagt at Intels Core 2 Duo E6850 eller Q6600 er et bedre valg enn amd nå. Amd sine entusiastprosessorer klokker ikke så godt som de skal ha det til. Jeg har sett folk som har klokka Q6600 fra 2.4 til ~3.6Ghz. Hvis du ikke ønsker å klokke eller ha quad core, så burde du gå for den billigste av de beste duo core cpuene som er E6850. Den er på 3.0Ghz uten klokk, og har nesten like store klokkemuligheter som Q6600.

Endret av Scorpion1191
Lenke til kommentar

Nå skal jeg ikke utale meg om overclocking. Men ved normal bruker er AMD Athlon x2 64 6000+ en veldig bra CPU, prismessig i forhold til ytelse. AMD har da også tradisjonelt vært bedre slikt enn Intel. Dessuten er ofte hovedkort til amd billigere enn til intel.

Lenke til kommentar

Virker som et greit oppsett, men vil anbefale deg å velge et annet skjermkort enn det der, du får jo nesten 2 stk 8800 GT kort i SLi for samme prisen. Kast ikke bort store summer av penger på et kort som er "utdatert" om 6 mnd. Kjøp heller et GT(512MB) eller det nye GTS(512MB) kortet, legg så pengene du sparer i en litt kraftigere PSU eller en 22" Samsung 226BW skjerm. Ville også droppet høyttalerne og investert i et heftig headset, jeg gikk over til headset for mange år siden og har aldri sett meg tilbake, en helt annen opplevelse.

Endret av NeoTech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...