hNy Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Heisann. Tenkte å kjøpe meg en bærbar pc nå før jul. Jeg skal bruke pcen for det meste til skolearbeid, filmer, spill og jobb. Programmer jeg kommer til å bruke (samtidig): - photoshop - dreamweaver - illustrator + evt vanlige programmer som word, winamp/mediaplayer etc... pcen skal være i stand til å kjøre helst alt dette enkelt samtidig. I tillegg så spiller jeg counter-strike, bryr meg ikke så veldig mye om det er god grafikk eller ikke ettersom spillet i seg selv ikke har så bra grafikk. Fornøyd så lenge jeg får kjørt 100FPS og helst over 100 Hz. Derfor ønsker jeg at det kun skal være en vanlig skjerm og ikke widescreen. Pris: Helst ikke over 8000,- Ny og bra pc med vista instalert, gjerne intel core duo + 2gb ram. på forhånd, takk for hjelpen! p.s: om noen har en helt ny, ca ubrukt pc som har en verdi over 8k og vil selge for 8k så legg gjerne til det!
Noburu Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 så det du mener er at du vil ha CRT skjerm? LCD viser uansett ikke mere enn 60 bilder i sekundet, altsa 60 hz.
Harmony Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 så det du mener er at du vil ha CRT skjerm?LCD viser uansett ikke mere enn 60 bilder i sekundet, altsa 60 hz. Feil, flere nyere LCD skjermer kan kjøres i 100 HZ.. Men hva mener du med 100HZ og over?
Noburu Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 sorry:) my bad.. men ikke på bærbar? uansett skal du lete lenge etter en med over 100 Hz uansett
dredg Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 http://www1.euro.dell.com/content/products...;l=no&s=bsd
Argusblikk Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Husk at prisene der er for bedrifter, altså uten moms og frakt.
zonko Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Dell Vostro er et godt valg for deg. Det er ikke mange maskiner som leveres med noe høyere oppløsning enn WXGA, noe som er stusslig når du skal drive mye med tegneprogrammer. Ring Dell og forhandle deg fram til en bra løsning på denne maskina, 1680*1050 er ytpperlig på en 15-tommer. Det er verdt de ekstra kronene med den bruken du har.
Harribo Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 (endret) Jeg vet at LCD tv'er har 100HZ, men har noen pc skjermer det? Anyway, du får ikke annet enn 60HZ med Dell, har ikke sett annonsert 100hz av noen bærbar produsenter enda. EDIT: Du trenger ikke 100hz for å få 100FPS i CS, men du må skru av vertikal syncr i nvidia kontrollpanel. Blir tearing i bilde me det, men det må du leve med om du skal ha 100FPS. Endret 15. desember 2007 av Harribo
dredg Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Husk at prisene der er for bedrifter, altså uten moms og frakt. Fortsatt den maskinen på markedet med mest bang for the bucks. Jeg ga 7800,- for en med C2D T7500, 2GB, 8600GT og 250GB HD. Du finner ikke en bedre laptop deal i Norge i dag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå