akristina92 Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 (endret) Hei, noen som vet om bra spelldamage gear for en 39 mage? Har vert i SM og RFD og fått noe knask, men kommer ikke på noe mer enn det som dropper der. EDIT: Her blir det feil og tull sent på natta. Endret 14. desember 2007 av Flaringo
Christeven Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 (endret) jeg vil fåreslå deg bare å levle videre, ingen grunn til å bruke tid og krefter på å farme gear til den levelen, siden du kommer til å bytte gear ganske ofte framover en 3-4 levler til så kan du kjøre Uldaman om det hjelper. Endret 14. desember 2007 av Christeven
akristina92 Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Joda, er jo naturligvis best å bare levle videre, men ettersom jeg har spilt hudrevis av alts fra før av har jeg lyst til å chille'n litt i BG på 39. Har en venn som heller booster meg enn å gjøre noe annet i WoW, så jeg får dra med han i Uldaman snart.
Xint Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Fins litt av hvert i SM (Spesielt i GY og Library), RFD kan jeg tenke på 5 casteritems jeg har på warlocken min akkurat nå, og Uldaman dropper en del fint. Så er Zul'Farrak rundt hjørnet (43/44)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå