Gå til innhold

Noen som vil si sin mening? N n95 8gb, S- G800, og SE K850i


Scrabble

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg en mobil, hovedsaklig pga kamera og self fordi jeg har uppedingsdilla. Har hatt N95 før, og solgte den da jeg ikke var så meget imponert. Bytta den til en 6110, som jeg liker kjempegodt, men kamera er dårlig.. ikke noe bombe og jeg visste det jo sånn sett da jeg kjøpte den ;)

 

De jeg har kikket på nå er N95 8GB, mest fordi jeg klør i fingrene etter den pga design, kamera og duppedingsfaktoren ;) Samsung G800, og SE K850i. De to sistnevnte pga kamera.

 

Men! Er N95 8gb like dårlig på GPS som forgjengeren? Å komme til 6110 var jo som å komme til en helt ny verden ! N95 gikk så sakte at jeg fikk fnatt :D

 

Og av de to andre, noen som har meninger ang de?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har også hatt N95 og K850i mens jeg nå har G800.

G 800 gruser de andre i kvalitetsfølelse samtidig som den er mye raskere i alt den gjør.

Sjelden jeg blir så positivt overasket over en telefon som jeg ble over hva samsung har fått til i G800.

 

 

Hmm... så flott å høre... det er den jeg sikler mest på ;) Hehe... n95 8gb frister mest pga alt som er på den, men bruker det jo aldri *flau* Og Samsungen ser jeg har fått god omtale på kamera. Men kan du si noe menyen? Er de likekjipe osm samsung var før? Siste jeg hadde var D500. Har den fått smileys, støtter den enkle ting som animasjoner osv... :) Kan man sende flere bilder på en mms. Hvordan er bloggsystemet? Det er litt vikitig, og der trekker N95 MYE ned.. jeg sleit noe sykt med bloggingen på den.. :( Til nå er det kun SE jeg liker på bloggingen...

Lenke til kommentar
Ville kikket på G600 evt G800 av disse modellene.

 

 

Takk ;) G600 er uaktuelt.. ;) G800 derimot heller jeg mer og mer mot.. ;)

 

Ser nettbutikkene operer med forskjellige spes. på skjermen. Er det 265k farger, eller opptil 16 mill? Står forskjellig på 3 butikker

Gsmarena oppgir 256k. De pleier å være ganskel pålitlige, uansett spiller det liten rolle. Merker du forskjell i det hele tatt, er den minimal. En idè kan være å teste telefonen i butikken hvis du har mulighet til det

Lenke til kommentar
Gsmarena oppgir 256k. De pleier å være ganskel pålitlige, uansett spiller det liten rolle. Merker du forskjell i det hele tatt, er den minimal. En idè kan være å teste telefonen i butikken hvis du har mulighet til det

 

 

Ingen som har den her. Knapt noen nettbutikker som har den...

 

noen som har tips hvor denne kan fåes tak i? Helst med ab. ?

Lenke til kommentar
Gsmarena oppgir 256k. De pleier å være ganskel pålitlige, uansett spiller det liten rolle. Merker du forskjell i det hele tatt, er den minimal. En idè kan være å teste telefonen i butikken hvis du har mulighet til det

 

 

Ingen som har den her. Knapt noen nettbutikker som har den...

 

noen som har tips hvor denne kan fåes tak i? Helst med ab. ?

Kjøpte min på elkjøp for 14 dager siden(nettbutikken)

Så de hadde den på telebutikken(eller noe i den duren) her i byen i dag for 5000 kr(uten abn)

Kan lite om abn da jeg bytter så ofte telefon. Kjøper derfor alltid uten binding

Lenke til kommentar

Andynator: Fant den nå hos yatack ;) De venter den inn 18, får bare håpe at det stemmer sånn noenlunde da. I følge Elkjøps nettsider har de den ikke her i butikken sin.

 

En annen ting: Vet du hvor stor minnebrikke den støtter? Og en syk ting men; har den smilyes i sms? en ting jeg likte ved SE :) Men ikke avgjørende, langt derfra altså :)

Lenke til kommentar

Den har ikke smailies i sms på samme måte som i sony e

Der er smailier i form av tegn som nok blir til ekte smailier når de sendes til en sony telefon.

Jeg kjøpte et 2 gb minnekort til min da dette var det største de hadde i butikken jeg var i. Hvor mye større den støtter aner jeg ikke.

Så den også på expert her i byen i dag, usikker på pris men tror det var tett oppmot 5000 der også.

Da får vi håpe du får den før julaften slik at du har noe kjekt å leke deg med :-)

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg heller ville sett på N82 hadde jeg vært deg. Den får strålende kritikker av folk her på forumet, og kameraet har SKIKKELIG xenon flash. Søk på youtube så finner du video av en dude som tar bilde i bekmørkt rom, bildet blir nuudelig. Den har i tillegg gps og andre duppedingser N95 har.

 

 

Hmm.... sett på den.. men liker ikke utseende på den... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...