Gå til innhold

Stort UT3 grafikkproblem


Anbefalte innlegg

Hallo der ute!

 

Har et ganske så stort problem med Unreal Tournament 3 her. Hadde det samme problemet i beta demoen og håpet på at det skulle være borte i fullversjonene men det var det ikke.

 

Kan vel ta historien fra starten..

Jeg laster ned beta demoen og gledet meg vilt til å spille. De første minuttene går greit, men så fryser spillet, jeg hører bare lyden men ser svart skjerm bare. Jeg kommer tilbake i spillet igjen, og etter noen sekunders spilling igjen klikker hele pcn. Men det er ike egentlig det værste problemet. Etter å ha spilt beta demoen noen ganger, blir alt helt stygt. Hele spillet ser ut som det er 16 bit software graphics som om det skulle ha vært Counter-Strike 1.6 på laveste innstillinger.

 

Alt er helt forferdelig stygt å se, og jeg finner ingen måte å gjøre noe med det. Skal laste opp screenshot(s) snart, så dere kan se hvor forferdelig det ser ut.

 

Så jeg lurer på om noen har en løsning på et eller begge problemene mine. Synes det blir litt bortkasta penger hvis jeg ikke får spilt det lengre enn ca. 5 min med 1980-grafikk.

 

Maskinvaren min:

Intel Pentium 4, 3,6 ghz

1 gb ddr

Ati Radeon x600 pro

 

Egentlig skulle spillet kjørt fint på denne maskinvaren, men det ser som sagt forferdelig ut.

 

Screenshots:

th_ut32.jpg

th_ut3.jpg

 

Takk på forhånd!

Endret av Blade-Bunny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo der ute!

 

Har et ganske så stort problem med Unreal Tournament 3 her. Hadde det samme problemet i beta demoen og håpet på at det skulle være borte i fullversjonene men det var det ikke.

 

Kan vel ta historien fra starten..

Jeg laster ned beta demoen og gledet meg vilt til å spille. De første minuttene går greit, men så fryser spillet, jeg hører bare lyden men ser svart skjerm bare. Jeg kommer tilbake i spillet igjen, og etter noen sekunders spilling igjen klikker hele pcn. Men det er ike egentlig det værste problemet. Etter å ha spilt beta demoen noen ganger, blir alt helt stygt. Hele spillet ser ut som det er 16 bit software graphics som om det skulle ha vært Counter-Strike 1.6 på laveste innstillinger.

 

Alt er helt forferdelig stygt å se, og jeg finner ingen måte å gjøre noe med det. Skal laste opp screenshot(s) snart, så dere kan se hvor forferdelig det ser ut.

 

Så jeg lurer på om noen har en løsning på et eller begge problemene mine. Synes det blir litt bortkasta penger hvis jeg ikke får spilt det lengre enn ca. 5 min med 1980-grafikk.

 

Maskinvaren min:

Intel Pentium 4, 3,6 ghz

1 gb ddr

Ati Radeon x600 pro

 

Egentlig skulle spillet kjørt fint på denne maskinvaren, men det ser som sagt forferdelig ut.

 

Takk på forhånd!

 

 

Det du kan først prøve er og opptatere driverene dine.

Lenke til kommentar

Det der ser veldig ut som software rendering spør du meg. Men UT3 støtter vel ikke software rendering. Men det som er helt sikkert er at alt blir stilt på lavt.. Ser nesten ut som 640x480 oppløsning hehe .. Hva er temperaturen på GPU'en din mens du spiller? Jeg mistenker at den blir veldig, veldig varm og at det kan være det som forårsaker det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...