Howareye Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Å gi bort characters er helt på tryne imo. Gjør bare at vi får enda fler noobs som ikke har peiling på hvordan de spiller klassen. Greit nok man kan lære en del med å lese på forumer og guider til klassen, men det er utrolig mye man ikke lærer som man lærer mens man lvler og man har ingen erfaring med å spille klassen. Mener du virkelig at man får noe mer skills av å kjøpe en account på eBay en å få den av en kompis? Du skjønner jo hva han mener, gi bort/selge/etc generelt. And I agree
John Keats Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Nøyaktig hva er de som man lærer mens man levler som det ikke går å lære seg på en 2-3 dager med grinding på 70?
StorPeder Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Nøyaktig hva er de som man lærer mens man levler som det ikke går å lære seg på en 2-3 dager med grinding på 70? Noen vil si at man får store problemer med å trykke på: 1 (Frostbolt), 1 (Frostbolt), 1 (Frostbolt), 1 (Frostbolt), 1 (Frostbolt), 1 (Frostbolt), 1 (Frostbolt), 1 (Frostbolt), 1 (Frostbolt), 1 (Frostbolt) etc etc Jeg ser ikke det store problemet med å lære seg en klasse på 70. De som har spilt litt har nok fått med seg hva de andre i gruppa/raidet/bggruppa driver med... Jeg har vært borti mange nok ubrukelige folk som har levlet til 70 selv.
John Keats Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Jeg vil selv mene jeg kan spille alle klasser mye mye bedre en en god del spillere jeg har spilt med selvom jeg hadde fått charen en time før. Helt utrolig hvor dårlige enkelte faktisk er..
Howareye Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Jeg vil selv mene jeg kan spille alle klasser mye mye bedre en en god del spillere jeg har spilt med selvom jeg hadde fått charen en time før. Helt utrolig hvor dårlige enkelte faktisk er.. Det er vel ganske logisk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå