Gjest medlem-75284 Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 (endret) Hei. Jeg har nettopp fått BF2 og BF2: Special Forces i posten, men jeg har problemer med å få special forces installert. Jeg installerte BF2, restartet maskinen, deretter puttet jeg inn Special Forces DVD-en, jeg skrev inn CD key, så starter installasjonen, men etter noen sekunder kommer det opp en feilmelding opp som forteller meg at "patching failed", jeg har søkt litt rundt på forumet og på andre steder, men ingen jeg har ikke funnet noe som hjelper. Kan noen hjelpe meg? Jeg syns at det er veldig kjipt at det skal være så vanskelig å få spilt et spill jeg har betalt penger for... EDIT: Det jeg skal gjøre nå er å bare installere BF2 og patche til 1.4 får å se om det funker. EDUT; Det funket, men jeg er ikke helt sikker på at jeg klarte å patche til 1.4 EDIT: Jeg klarer ikke å lage en online account, kan noen hjelpe meg? Jeg finner ikke hvor jeg kan logge inn og jeg finner heller ikke ut hvordan jeg klarer å lage en bruker uten å få en beskjed som sier at det valgte brukernavnet allerede tilhører et annet passord/e-mail Endret 12. desember 2007 av medlem-75284
Dernel Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 så Sf var på egen cd??? jojo Når det gjelder online account, trykker du på retrieve account hvis du skal hente en gammel, eller create new hvis du skal alge ny. Men du må registrere deg for å lage account.
Gjest medlem-75284 Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Special Forces kom på egen DVD ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå