Gå til innhold

Har eg plass til ein 3,5 HDD her (bilde)


knegg

Anbefalte innlegg

vil oppgradere lagringsplassen på min PC. Viss du ser på bildet har eg diskettstasjon overst i hylla, den kan takast vekk fordi den brukast ikkje. Kan eg da sette ein 3,5 HDD der da?

(må forsikre meg her, når det står 3.5 cage betyr vell det at det passer med ein 3.5 HDD da?)

:ermm:

det står på sida utanfor Hardisken

 

post-101671-1197479925_thumb.jpg

 

 

faen, dobbelposta eg, skal sjå på saken NO

Endret av knegg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har installert hardisken no, dvs montert den.

 

 

I BIOS stod det den er "Third IDE master disk" (master disken min var i fjerde.)

den er registrert og der står den er på 500gb, so funne er den vertfall :)

men dinne hardisken skulle berre vere slave disk, berre ein fil lagringsdisk tilgjengeleg på min datamaskin. man trengte ikkje å sette på ein jumper viss den skulle vere slave stod det i medfølgande dokumentasjon, so eg skjønar lite :dontgetit:

 

nokon som kan hjelpe meg litt?

Lenke til kommentar

Regner med at disken er en S-ata disk. disse diskene kobles kun til en og en på kabelen. dermed blir alle diskene Master på egen kabel"

 

hvis man bruker den gamle IDE standarden kobler man 2 disker på kabelen. man må da "fortelle" diskene hvem som er slave og master på kabelen. dette gjør man med jumperen.

 

dette trengs ikke på Sata disker da disk kontrolleren tar av seg den jobben og diskene er alene på kabelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...