oollee Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Hallo Når jeg starter opp MTA.exe, kommer "splashscreen'en" opp og det står "stop playing with yourself"... Men etter det skjer det ingenting... :/ Jeg har valgt riktig plassering av GTA SA mappen også..? Noen som har peiling på hva det kan være?!?
KristianF Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Legg heller inn sa-mp. Er veldig lite folk som spiller mta-sa sammenligna med sa-mp.
Vrengtpolvott Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Multi Theft Auto, multiplayer til GTA.
oollee Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Skrevet 12. desember 2007 Legg heller inn sa-mp.Er veldig lite folk som spiller mta-sa sammenligna med sa-mp. har sa-mp men trenger mta-sa til scripting... På en server i sa-mp, skal det snart bli lov å lage sine egene hus, åsså skal scriptingmasteren der legge de inn... Derfor trenger jeg MTA-SA Noes som vet hva problemet kan være... :S
Skagen Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Tråden flyttes til Grand Theft Auto-forumet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding)
oollee Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Skrevet 12. desember 2007 (endret) ... Ingen som vet om dette problemet! :S EDIT: skrivefeil Endret 12. desember 2007 av oollee
Grindal Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 kjenner en med samme problem. Avinstaller og slett alle fielne som har noe med MTA og gjøre(c>programfiler>MTA SA). Last ned og installer på nytt. Det funket på meg.
oollee Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Skrevet 7. januar 2008 kjenner en med samme problem. Avinstaller og slett alle fielne som har noe med MTA og gjøre(c>programfiler>MTA SA). Last ned og installer på nytt. Det funket på meg. For at det skulle funke bra på VISTA måtte du bare slette en fil fra "race" directory... "client.dll" heter filen viss noen lurer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå